Förhållanderna i whistler i april

heed

Ny medlem
Förhållanderna i whistler i april
Tja
Vi är några som tänkt åka till Whistler på springbreak i början på april... Någon som vet hur snöförhållanderna brukar vara då? Tack
 
Förhållanderna i whistler i april
Kan vara allt från slask till puder och kallt. Tro mig, det går inte säga bestämt om Whistler om något ställe. Basen brukar dock fortfarande vara bra på "åk"-delen av bergen. Vi åkte sista puderdagen 3:e maj i år och förra året var det full vår redan i början av april.
Hej
 
Förhållanderna i whistler i april
Okej tack! Blir nog whistler, frågan är om vi ska göra en liten road trip och köra lite överr 200 mil eller ta planet dit :)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp