Kan vara allt från slask till puder och kallt. Tro mig, det går inte säga bestämt om Whistler om något ställe. Basen brukar dock fortfarande vara bra på "åk"-delen av bergen. Vi åkte sista puderdagen 3:e maj i år och förra året var det full vår redan i början av april.
Hej