Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ok, då åker jag med bootsen ett tag innan eller om jag formgjuter dem. Men det är bara den nya brädan från glissade som fattas!Doughboy sa:Jag håller fullständigt med. Alla formbara innerskor formar sig så småningom efter foten och det blir ofta bättre än att göra det den snabba vägen med värme. Jag har bara erfarenhet av 32 men jag tror inte att Burtons innerskor skiljer sig så mycket i det avseendet.
Jag har formgjutna sulor och åker mer än 2 veckor per år så det kanske ordnar sig med bootsen ändå!SebastianD sa:jag åker skidor, och har ett par riktiigt schyssta pjäxor från salomon.. mitt tips är att du åker in dem! dels för att du får en dynamisk gjutning av foten istället för den statiska du får när man värmer dem, men även för att det brukar bli en mer naturliga formning när man åker in dem! har du formgjutna sulor? om inte, skaffa bums! bästa investeringen du kan göra..
Åker du en eller två veckor om året kan det däremot vara bra att värma dem! Detta för att man då inte behöver "slösa" de första dagarna till att forma skon!
// Sebastian
Den svullnad i materialet som ugnen (förlåt, varmluftsblåsen) ger får du väl inte av kroppsvärmen? Hände inte på mina på de två veckor jag åkte innan jag värmde dem.Doughboy sa:Jag håller fullständigt med. Alla formbara innerskor formar sig så småningom efter foten och det blir ofta bättre än att göra det den snabba vägen med värme. Jag har bara erfarenhet av 32 men jag tror inte att Burtons innerskor skiljer sig så mycket i det avseendet.
Eftersom jag citerade Doughboy och han bara hade erfarenhet av 32 så tyckte jag det var ganska uppenbart.Carbonflex sa:Xavier- Det skulle vara intressant att veta vilka innerskor du åkt på? Jag är helt säker på att det skiljer en hel beroende på tillverkare och eventuellt även årsmodell.