Förra årets Armada Alpha1 sökes!

Flygplan1

Ny medlem
Tja!
Jag har insett att det verkar väldigt svårt att hitta förra årets modell av Armada Alpha1 (den som är mest vit på ovansidan och svart under), har kollat och det verkar som om det var en ganska lättsåld skida på utförsäljningarna... Men hursomhelst, är det någon som sett den modellen i någon butik någonstans eller hur konstigt det nu kan vara, råkar ha ett par oanvända som är till salu?

Mvh /Daniel

Edit: Hittelönen är borttagen.

Edit2: Jag hittade ett ställe i USA och har beställt ett par därifrån.
http://www.untracked.com/p2764c2b114-09_armada_alpha_1_ltd_rockered_freestyle_skis.html
Dom har fortfarande en modell kvar av längderna 170 och 182 cm, om någon är sugen... :)

Senast ändrad:
Vilken längd har du tänkt?

Jag har för mig att jag har sett ett par på den lokala Intersport butiken. Och tro det eller ej, men jag ska upp till Åre om några veckor.

Jag ska ändå till Intersport i veckan med cykeln så jag kan kolla åt dig, dra ett FR-mail till mig med längd, så hör jag av mig.

Om dom skulle passa, blir hittelönen biljetten till Åre :P

Grillo: Jag har inte riktigt bestämt mig för längden ännu. Tror det blir 176cm, hoppas dock på svar i "alpha-tråden" vad gäller den frågan. Jag återkommer om längden.

Härmed stannar dock min utlovning av hittelön. Jag har hittat ett ställe i usa som verkar ha och sälja alla modeller av skidan. Inget som drabbar dig Grillo om det nu är så att dom har skidan på Intersport. Hittelönen utbetalas på Dahlboms i Åre i flytande form. :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp