förra årets kläder.

förra årets kläder.
tjenare, jag undrar om ni vet någon hemsida som säljer ut förra årets eller äldre snowkläder billigt?
vill inte lägga ut allt för mkt pengar på det så har köpt på goldmine outlet , men det ska stänga så behöver ett nytt ställe
 
förra årets kläder.
udenssport i göteborg har 50% på förra årets grejer! dom har oakley, sweet m.m.
 
förra årets kläder.
maxhallgren sa:
udenssport i göteborg har 50% på förra årets grejer! dom har oakley, sweet m.m.
Tveksam till att dom rear ut Sweet på 50%, jag frågade Skistore om rabatt på förra årets Supernautbyxor. De ville ha 3500kr, årets kostar 3995kr. Jävligt schysst rabatt! Men kan väl vara så att de har någon deal som gör att de får skicka tillbaka det som inte blir sålt.
 
förra årets kläder.
felix sa:
maxhallgren sa:
udenssport i göteborg har 50% på förra årets grejer! dom har oakley, sweet m.m.
Tveksam till att dom rear ut Sweet på 50%, jag frågade Skistore om rabatt på förra årets Supernautbyxor. De ville ha 3500kr, årets kostar 3995kr. Jävligt schysst rabatt! Men kan väl vara så att de har någon deal som gör att de får skicka tillbaka det som inte blir sålt.
udéns säljer tyvärr inte ens sweet.
iofs kan jag fatta varför man väljer att inte sätta ner priset. det är samma brallor, bara andra färger, och inte ens det i många fall!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp