Förslag ang. nästa säsong..

• Trådstartare Trådstartare pnntus
  • Start datum Start datum
P

pnntus

Guest
Jo som dom flesta kanske, inte vet jag
så tänkte jag inhandla lite nya grajer nästa säsong från topp till tå.
Och skulle då gärna vilja få lite tips vad ni tycker.. ?
Lägg gärna in nån bild också..

herå //pontus....

Men vafan bestäm själv vad du ska ha ... tror du andra kan bestämma vad du ska ha för grejer ?

ett tips är att kolla på www.junkyard.se dom har fett mycket skidkläder !

AAAA tack vad skysta svar jag har fått KANON då vet jag precis då kan nån SÖT crew stänga tråden då jag fått så generös svar ....

men herregud människor.. de e väll klart som fan att snubben bara kommer köpa ngt som han själv tycker e snyggt, men de finns ju så galet mycke kläder där ute att vällja på så att få lite ideer av andra människor e väll inte så konstigt eller?

Odlander sa:
den största tönten på freeride !
haha vilka jävla påhopp, och som MrHolm sa, jag tror kille kommer köpa nåt som han tycker e snygt men att han samtidigt vill ha lite tips från allmänheten.. ni som kan ge några bra tips kan väl ge dig medans ni andra håller er borta....

btw har junkyard helt sjuka priser på sina varor nu då dom rear ut allt, så gå in o kolla!

Senast ändrad:
Vänta tills -08 grejjerna släpps, brukar finnas enorma katalogliknande delar om det bästa av det mesta i skid och brädmagazines kring slutet av Juli/Augusti. Mest prylar finns som vanligt i de skitdyra jänkeblaskorna så häng på pressbyrån och var snabb att beställa så ska du se att du hittar bra skit=)

Senast ändrad:
Dannee sa:
Men vafan bestäm själv vad du ska ha ... tror du andra kan bestämma vad du ska ha för grejer ?

ett tips är att kolla på www.junkyard.se dom har fett mycket skidkläder !
Fast junkyad säljer ju en anti skid t-shirt... himla bra "skidaffär"

Junkyard är gamla Prostuff alltså brädasportaffär. Umgängeskretsen runt Tomas som startade junkyard var enbart skatare så därför utvecklades junkyard i den riktningen.

Rydellen sa:
Junkyard är gamla Prostuff alltså brädasportaffär. Umgängeskretsen runt Tomas som startade junkyard var enbart skatare så därför utvecklades junkyard i den riktningen.
Det är mycket möjligt. De får ju så klart bestämma vad de ska sälja. Men den t-shirten visar ju att de INTE säljer skidkläder.

Tillbaka
Topp