Förslag på pistbräda tack.

KonradKonrad

Ny medlem
Förslag på pistbräda tack.
Tröttnat på mjuka brädor, vill inte ha mer tuggumi under fötterna. Nån som sitter inne med ett shysst förslg på pistbräda? 180 lång, 75 kilo, us 10 , vackra ögon .
 
Förslag på pistbräda tack.
Har sökt ny pistbräda ett tag nu och brädor som folk har förslagit är:

Unity Pride
Lib-tech - En massa olika. Har inte riktigt kopplat skillnaden mellan dem än men gillar rice :P
Gnu - Samma svar där som på Lib-tech
Burton T6 - Men är för dyr om man jämför med vad man får från andra tillverkare.

Hoppas du hittar någon som passar dig!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp