Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipsen. Efter jag har varit på SLAO 0 lavinkurs vill jag inte gå nån annan SLAOs kursen. Det är bra tänkt. Jag är medveten om man ska kunna använda utrustningen annars är det meningslös att ha den med sig.centralbyrakraten sa:Du ska ha det som du kan använda. Det är väldigt vanligt att folk åker runt med färdigförpackade första förband som de aldrig ens öppnat.
Gå igenom det första hjälpen kit som du har och kolla vad just du kan använda (utifrån den första hjälpen-kunskap du har). Om det är något som du inte fattar hur det ska användas så lägger du bort det. Om det är något som du saknar så köper du till det på Apoteket. En bra sak att ha med om du kan använda den är en SAM-splint.
Jag rekommenderar att du går en bra första hjälpen-kurs. Tips, SLAO:s Första Hjälpen i terrängen eller skidbacken.
Kul tråd!Anatoli sa:Vad ska innehåla en sådan när man åker offpist? Jag har en i bilen som är avsedd för att ha den i bilen. Räcker den?