Första skidfilmen

Drisen

Ny medlem
Första skidfilmen
Min första skidfilm, slängde ihop den tidigare idag. Skriv gärna vad ni tycker, vad ska jag förbättra? Kommentera gärna både åkningen och redigeringen. Det behövs för vi är inge vidare på något av dem :D Men vi hade grymt ball iaf!

Första skidfilmen
Alldeles för mycket uttoningar. vissa vinklar som inte var så bra. Uppspeedning på nåt klipp var väldigt fult. Åkningen var hyfsad.

Kanske också värt att tänka på att sakta ner speeden bara om det är ett snyggt trick.

Första skidfilmen
hyffsat bra redigering.. o åkningen va inte super men heller inte nått att skämmas för..

Första skidfilmen
sämst kvalla, vad filmar ni med egentligen mobilen? det skakade ju så mycket så man blev åksjuk så skaffa stativ. ett tips är att välja vinklarna bättre, många gånger såg man knappt åkaren när den hoppade för den smälte in i bakgrunden med träden, så tänk till vart ni ska filma ifrån innan.

Första skidfilmen
istället för stativ försök skaffa någon form av steadycam, som då håller kameran stadig även när du t.ex. åker med den

Första skidfilmen
scratchfs: vi filmar inte med mobil :p
Vet inte om det är youtube som gör det men kvaliteten är iaf mycket bättre när jag spelar upp den på datorn..är itne så kunnig så vet inte riktig vad det beror på..men men

Kan ju säga att vi inte tänkt alls när vi filmar, men som sagt, första gången, om det blir mer filmning ska vi försöka tänka på det =)

Vi filmar extremt lite så stativ blir det nog inte, tyvärr.

Sweee: Du menar asså när det blir svart långsamt eller? Kanske ska ha det lite mer sällan..sant.

Tack för alla kommentarer och tips iaf =)

Första skidfilmen
riktgit hög klass! En av dem bättre man sett.

Skönt med många krascher också :D

Första skidfilmen
yes stämmer. Så dkön låt ju :)

Martiin: Om det var när jag tror det var så ska de vara så :p Asså jag la till det på redigeringen. Är det när jag droppar klippan?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp