Forum Destroyer eller liknande?

john84

Ny medlem
Tjena ska köpa ny bräda och vill ha lite tips.
Har åkt i 5-6år dock inte så mycket, blir väl ett par veckor om året. Kör allt från puder till lite jibber då och då. Har dom senaste åren kört på oxygen och salomon. Men nu börjar brädan kännas för kort och mjuk. Jag har kikat på forum destroyer 160, vet någon om den är tillräckligt hård för mig? (väger ~82kg) Ett annat problem som jag haft är att tårna stuckit ut framför brädan, har kört med flowbindningar, deras första modell typ. Så tipsa gärna om breda brädor :)

tjena .. ja provade destroyer förra året. körde på en 54:a då, vilken va alldeles för hård för sin längd. va som ett litet stålflak!

bara min åsikt..

Ja tror att Forum Youngblood är byggt på samma sätt som Destroyen fast youngblooden är mjukare.

Skulle rekomendera Burton baron är som en custom fast med lite mer bredd, kasnke lite hårdare oxå

Har själv precis köpt mig en destroyer, vilken jag tycker är perfekt hårdhet för mina ändamål. har en 154 bräda och väger ~68kg, vilket gör att jag tycker 160 borde vara helt ok.. Vill du ha en bredare bräda borde du satsa på Forum Raider som är i princip samma bräda som Destroyer fast bredare, dessutom något hårdare.
för mer info www.forum-snowboards.com

Mvh Gustav

jag har en salomon era som jag ska sälja längde 153...det ær topp modellen te salomon, har anvænt den 3 dagar bara så den ær som ny...kostar ut 6000:- ny men kan sælja den før 4000:- pga att jag beøver en liten længre bræda...kolla ut salomons hemsida, den ær en riktigt bra bræda...eller om du vet om någon annan som ær intresserad.mitt nr ær 0047-94337470// Robert
mail robert-persson@spray.se

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp