A Aleex Ny medlem 2007-03-01 forum peter line fear and loathing 155 #1 En simpel fråga.. Är den här brädan bra för park åkning ?
Superpark Aktiv medlem 2007-03-07 forum peter line fear and loathing 155 #2 Den är grym för park! mjuk och förlåtande samt något progressiv i flexet, alltså helt perfekt för parken! köp!
Den är grym för park! mjuk och förlåtande samt något progressiv i flexet, alltså helt perfekt för parken! köp!