???????Deespin sa:jag hade ju mer hoppats på en dubbel dj flip, men men, man får tager vad man hager så den var väl helt ok
verkar dock som att det där var första flipen i ditt liv men men, ingenting jag kan själv så jag ska inte klaga![]()
Inte klaga? Du låter ju skitdryg...............Deespin sa:jag hade ju mer hoppats på en dubbel dj flip, men men, man får tager vad man hager så den var väl helt ok
verkar dock som att det där var första flipen i ditt liv men men, ingenting jag kan själv så jag ska inte klaga![]()
Less is moreDeespin sa:jag hade ju mer hoppats på en dubbel dj flip, men men, man får tager vad man hager så den var väl helt ok
jag klagade inte?hazz1 sa:Deespin skrev:
jag hade ju mer hoppats på en dubbel dj flip, men men, man får tager vad man hager så den var väl helt ok![]()
verkar dock som att det där var första flipen i ditt liv men men, ingenting jag kan själv så jag ska inte klaga
du klagar juh på¨allt o alla, går det bättre själv, grymt.
det gjorde du juh, du klagar fan på allt o alla här, det var typ en som hadde gjort sin första b-flip på skidor och du typ bara, tror du ngn bryr sig, va fan han är väll glad o vill lägga upp den, jävla fjant.Deespin sa:jag klagade inte?hazz1 sa:Deespin skrev:
jag hade ju mer hoppats på en dubbel dj flip, men men, man får tager vad man hager så den var väl helt ok![]()
verkar dock som att det där var första flipen i ditt liv men men, ingenting jag kan själv så jag ska inte klaga
haha, jag kladade inte alls?hazz1 sa:det gjorde du juh, du klagar fan på allt o alla här, det var typ en som hadde gjort sin första b-flip på skidor och du typ bara, tror du ngn bryr sig, va fan han är väll glad o vill lägga upp den, jävla fjant.Deespin sa:jag klagade inte?hazz1 sa:Deespin skrev:
Självklart, vem vill inte vara tuff?identiti sa:tack för alla komentarer .. orka tjafsa om vad deespin sa, han vill nog bara vara lite tuff. backflip är inte så svårt gäller bara att hålla sig på cykeln :D