KarinNordberg
Ny medlem
Fötterna somnar
Hej, jag har ett problem med mina pjäxor. Tårna och somnar i dom när jag åker men jag knäpper upp dom i liften men efter halva åket sen så har dom somnat igen. Jag har ett par Salomon Poison 2011 (två-knäppespjäxor) med formgjuten sula och formad innesko. Jag har bara använt dom 2 dagar men det är ändå fruktansvärt irriterande att detta händer. Jag har läst lite andra trådar där man rådit folk att köpa formgjuten sula om detta uppstår men eftersom jag redan har det vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Kommer jag "åka in dom" eller vad tror ni? Vad kan man göra?
Jag bor för tillfället i Innsbruck och kommer åka en hel del skidor den här säsongen så vill gärna ha pjäxor som funkar och köpte därför dessa och gjorde sulan så det skulle bli bra eftersom jag tidigare har haft väldiga problem med pjäxor.
Tack för svar och tips
Jag bor för tillfället i Innsbruck och kommer åka en hel del skidor den här säsongen så vill gärna ha pjäxor som funkar och köpte därför dessa och gjorde sulan så det skulle bli bra eftersom jag tidigare har haft väldiga problem med pjäxor.
Tack för svar och tips