Foursquarestorlekar

Setermaan

Ny medlem
Foursquarestorlekar
Tja, jag undrar ifall nån vet ungefär hur Foursquares jackor är storleksmässigt. På Junkyard finns just nu endast Medium jackor och jag undrar ifall det blir litet. Jag är ca 175 cm

Senast ändrad:
Foursquarestorlekar
jag har en i storlek large. är också ca 175 och den går nästan ner till knäna på mig. om du vill ha baggy är det nog för litet men annars är det bra

Foursquarestorlekar
Har ingen erfarenhet av jackorna men efter att ägt byxorna tycker jag dom verkar ganska stora. Mina byxor från dom är stora för att vara L, större än mina Sweet i XL!

Och eftersom kläderna är "inriktade" lite på snowboard och baggystil så är dom nog lite större i storlekarna än vanligt. Dock tror jag ändå att M är för litet för 175cm, funkar säkert utmärkt men blir inte lika "baggy"...

Foursquarestorlekar
min foursquare xl jacka tycker jag inte är så stor men den är ju stor inte men inte för stor, M kommer ju bli tajt! ronin är störe i storlekarna!

Foursquarestorlekar
lånar tråden lite:kan man köpa fouraquare på nån fasst butik i sverige?
tror ni denna jacka>https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=40055 passar med 06/07 burton bruna byxor med blåa rutor på mins inte vad dom heter!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp