J Jibbing Ny medlem 2004-04-08 Fräcka skidbyxor i coola färger!! #1 Någon som kan rekomendera några tuffa skidbyxor i fräcka färger , tex gula... Hängslen är inget måste.. jag har mkt hellre skärp!! Och i så fall vart man kan kolla på / köpa dom...
Någon som kan rekomendera några tuffa skidbyxor i fräcka färger , tex gula... Hängslen är inget måste.. jag har mkt hellre skärp!! Och i så fall vart man kan kolla på / köpa dom...
Dynamit Ny medlem 2004-04-08 Fräcka skidbyxor i coola färger!! #2 bygg en tidsmaskin och åk 20 år tillbaka i tiden....eller åk ner till alperna och fråga nån galen Heinrich-tysk om du får köpa hans overall från -73 peace
bygg en tidsmaskin och åk 20 år tillbaka i tiden....eller åk ner till alperna och fråga nån galen Heinrich-tysk om du får köpa hans overall från -73 peace
G gsus Ny medlem 2004-04-08 Fräcka skidbyxor i coola färger!! #3 hmm jag köpte mig ett par Rossignol nu på sportlovet som är röda, hur sköna som helst.
Pontus_Bjork Ny medlem 2004-04-09 Fräcka skidbyxor i coola färger!! #4 har ett par gröna rip curl...feta Senast ändrad: 2006-04-22