R rrens Guest 2009-08-29 frakt på jacka? #1 Vad kostar frakten på en jacka? Saga jackor är lite tyngre än vanliga. Någon som har någon aning om vart jag kan få lite info
Vad kostar frakten på en jacka? Saga jackor är lite tyngre än vanliga. Någon som har någon aning om vart jag kan få lite info
kBerglund Ny medlem 2009-08-29 frakt på jacka? #2 på dom flesta ställena kostar det precis som om du dkulle köpa t.ex en t-shirt
D Dundret0970 Aktiv medlem 2009-08-29 frakt på jacka? #3 tror han syftar på hur mycket det kostar om man skickar en jacka, men det är svårt att säga ett fast pris... mellan 70-130 tror jag typ är normalt
tror han syftar på hur mycket det kostar om man skickar en jacka, men det är svårt att säga ett fast pris... mellan 70-130 tror jag typ är normalt
K Kgis Ny medlem 2009-08-29 frakt på jacka? #4 http://www.bussgods.se/sendpackage/?MenuID=2 Där finns det så du bara kan knappa in uppgifterna och få fram vad det kostar, om du nu har tänkt skicka med bussgods.
http://www.bussgods.se/sendpackage/?MenuID=2 Där finns det så du bara kan knappa in uppgifterna och få fram vad det kostar, om du nu har tänkt skicka med bussgods.
Grilljanne Aktiv medlem 2009-08-29 frakt på jacka? #5 beror på om du skickar med bussgods eller posten.
L Lee-nus Aktiv medlem 2009-08-29 frakt på jacka? #6 posten.se gör i ordning paketet och väg det så får du all info du behöver där.
DZettervall Ny medlem 2009-08-29 frakt på jacka? #7 posten är nog billigare än bussgods . tryck ner de i ett av deras paket så kostar de runt 130:- bussgods tar typ 200:-
posten är nog billigare än bussgods . tryck ner de i ett av deras paket så kostar de runt 130:- bussgods tar typ 200:-
EmilAlamaa Medlem 2009-08-29 frakt på jacka? #8 saga jackor är ju lättare än vanliga jackor! och på en jacka spelar det nog ändå ingen roll hur mycket den väger för den väger i alla fall under 5 kg!
saga jackor är ju lättare än vanliga jackor! och på en jacka spelar det nog ändå ingen roll hur mycket den väger för den väger i alla fall under 5 kg!