Freak Out, behöver hjälp.

• Trådstartare Trådstartare A-L
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

A-L

Guest
Är det nån som vet hur man köper nya kläder och skidor och sånt på FreakOut? Alltså, inte demon utan hela spelet? Fattar inte riktigt.

nej det går inte tror jag.. har för mej att det stog i repotaget (stavning) här på freeride

det står ju klart och tydligt pants jacket osv, det är väl bara att gå in på gear eller vad det heter

du måste ha vunnit kläderna i de där loppen med uppdrag, jump osv. När du klarat dessa kan du köpa kläderna i lodgen...

Först måste du låsa upp nya kläder, det gör du genom att klara utmaningar. Sen är det bara att gå in på clothes och köpa dem.

acoruzazi sa:
du måste ha vunnit kläderna i de där loppen med uppdrag, jump osv. När du klarat dessa kan du köpa kläderna i lodgen...
måste man vinna alla tävlingar eller bara en?

Du låser upp kläder, eqiupment och andra maps genom att klara av missions , hopp,rails gaps mm. För att låsa upp nästa bana så måste du klara alla hopp,rails mm.
Kläderna är helt onödigt att köpa, allt ser nästan exakt likadana ut.

Det står ju Gear, Equipment osv. Så är det bara att välja.
Jag tankade hem spelet igår o det funkar utmärkt.

hultqvist sa:

3. Du är själv ansvarig för innehållet i ditt inlägg. Texten får inte:
- innehålla frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program.

Jag behöver så mycket hjäälp :D
Nån som har kommit till South Twin i Broken Back Mountain ? Har klarat allt utom 3 satans rails . har hållt på en dag, och jag klarar dem aldrig. nån som kan hjälpa till lite :D

Måste man klara ALLA rails osv. för att låsa upp nånting?

nej. Men för att komma vidare till nästa map så måste man klara allting, jag har en rail kvar som jag aldrig kommer att klara . helt seriöst :D

Men nån som vet vart man kan få tag i fulla versionen ?.. jesper_keskital0@hotmail.com

är det bara för mig gubben laggar fast i railsen och ibland i starten?
störigt som fan!!

joo den finns där. Men asså när jag lägger in den i Bit Torrent så vill det inte börja ladda :/ någon som vet vad som är fel?

Senast ändrad:
true sa:
joo den finns där. Men asså när jag lägger in den i Bit Torrent så vill det inte börja ladda :/ någon som vet vad som är fel?
det är för att ingen delar med sig. Om du orkar vänta så gör det. synd att man inte får disktera piratkopiering i forumet.

Sjogras sa:
true sa:
det är för att ingen delar med sig. Om du orkar vänta så gör det. synd att man inte får disktera piratkopiering i forumet.
okej jag får väll vänta... men våra Hasse och alla dom värkar ju sova :)

nån mer än jag som fastnat totalt på första banan? hittar t.ex. inte 2 sista hundarna osv. tips om var dom är etc?

tack o gonatt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp