A
A-L
Guest
Freak Out, behöver hjälp.
Är det nån som vet hur man köper nya kläder och skidor och sånt på FreakOut? Alltså, inte demon utan hela spelet? Fattar inte riktigt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
måste man vinna alla tävlingar eller bara en?acoruzazi sa:du måste ha vunnit kläderna i de där loppen med uppdrag, jump osv. När du klarat dessa kan du köpa kläderna i lodgen...
hultqvist sa:Det står ju Gear, Equipment osv. Så är det bara att välja.
Jag tankade hem spelet igår o det funkar utmärkt.
Skulle inte förvåna mig om det går på piratebay.jespero sa:vilken sida laddar man ner demot på?
det är för att ingen delar med sig. Om du orkar vänta så gör det. synd att man inte får disktera piratkopiering i forumet.true sa:joo den finns där. Men asså när jag lägger in den i Bit Torrent så vill det inte börja ladda :/ någon som vet vad som är fel?
okej jag får väll vänta... men våra Hasse och alla dom värkar ju sovaSjogras sa:det är för att ingen delar med sig. Om du orkar vänta så gör det. synd att man inte får disktera piratkopiering i forumet.true sa:joo den finns där. Men asså när jag lägger in den i Bit Torrent så vill det inte börja ladda :/ någon som vet vad som är fel?
ja har beställt på www.cdon.com för 279..(308 med frakt)lp91 sa:wtf!? var kan man köpa freakout???????????