Freak Out, ute

Freak Out, ute
ÿÿÿÿ... har ändå en Game- butik 3 min härifrån satt det är väll bara att man drar ner och kränger ett när det kommit

Freak Out, ute
Freak Out, ute
Ok, nu har jag spelat spelet en del, klarat i stort sett första berget och jag måste säga att jag är glatt överraskad. Det var ju riktigt roligt. dock oerhört likt alla ssx. Skillnaderna är i stort sett att man inte snurrar klart automatiskt när man släpper snurren och att man inte får kombo när man hoppar nära inpå varandra, utan bara inom samma rail eller vad man nu ska säga.

Annars har jag inte ännu hittat några stora skillnader, det är oligt att spela, men alldeles för likt ssx!

Freak Out, ute
jag tycker inte det var så bra som jag trodde, det var bara det första berget(det som finns i demot) som e bra plus att alla jackor, byxor, googles ser nästan likadana ut.

Freak Out, ute
brorkanin -> ja det är hela spelet.
Du kan köpa spelet på webbhallen, cdon, megastore och många fler butiker den 16:e.
går inte att köpa nu

Freak Out, ute
Stenman sa:
Saraa_Jonsson sa:
är det någon som har soundtracken till spelet. sjukt bra musik ! lr bara va dom heter?(det står ju på spelet,men hittar inte alla =/ )
jadu, ett gott skratt förlänger livet och nu kommer jag leva länge.
haha sant... 3 fett smaller är den sämsta skiten som finns, jävla fjortisrock. USCH! verkar som om coldwood/jowood inte hade så stor musikbudget.

Freak Out, ute
Sjogras sa:
Stenman sa:
Saraa_Jonsson sa:
är det någon som har soundtracken till spelet. sjukt bra musik ! lr bara va dom heter?(det står ju på spelet,men hittar inte alla =/ )
jadu, ett gott skratt förlänger livet och nu kommer jag leva länge.
haha sant... 3 fett smaller är den sämsta skiten som finns, jävla fjortisrock. USCH! verkar som om coldwood/jowood inte hade så stor musikbudget.
Alla kan inte tycka lika.

Freak Out, ute
kolla mitt rekord PÅ ETT HOPP

2s0lnc4.jpg

Senast ändrad:
Freak Out, ute
köpte de på cdon, jäklit braa fasst de laggar lite på min data "/ men de funkar.
mykke mer realistiskt (stavning?) än ssx on tour..

KÖP DEE!

Snödjup

Tillbaka
Topp