freakout skidspel

freakout skidspel
jag måste tyväarr säga att det e jävligt likt ssx on tour i uppbynnad....orealistiska hopp, trick å ralis

men man måste ju bilda sin egen uppfattning

freakout skidspel
släps det ps2, 360 och ps3 eller vilka blir det?'

EDIT: Va?? kommer det bara släppas till PC, verkar så på hemsidan om jag inte är allt för trött. Ett sådant spel kan inte spelas på PC måste ju va på console:!

Senast ändrad:
freakout skidspel
hellbergarn sa:
släps det ps2, 360 och ps3 eller vilka blir det?'

EDIT: Va?? kommer det bara släppas till PC, verkar så på hemsidan om jag inte är allt för trött. Ett sådant spel kan inte spelas på PC måste ju va på console:!
Kolla igen.

freakout skidspel
Tyckte det såg ut som brädspelen till xbox och ps2, nu har jag tappat bort namnet totalt men det är lite likadant enligt mig.. Liknar mer dom spelen än ssx spelen som e galna med neon färger å allt möjligt.. I vilket fall så är det grymt att det äntligen kommer ett spel som ser någorlunda ut med skidor, snowboard spel har det ju som funnits i år och dar..

freakout skidspel
ser inte så serilst ut men nog fan kommer det va kul, de ä ju skider grabbar!!!!!!! ett säkert köp!

och tanka nu inte detta spelet, köp det om ni vill att folk ska fatta att vi gillar skidspel och att det lönar sig

Senast ändrad:
freakout skidspel
Henrik_koivisto sa:
Tyckte det såg ut som brädspelen till xbox och ps2, nu har jag tappat bort namnet totalt men det är lite likadant enligt mig.. Liknar mer dom spelen än ssx spelen som e galna med neon färger å allt möjligt.. I vilket fall så är det grymt att det äntligen kommer ett spel som ser någorlunda ut med skidor, snowboard spel har det ju som funnits i år och dar..
menar du amped dock är det bara till x-box och 360
själv tycker jag grafik mässigt så ser det ut som amped spelen

Senast ändrad:
freakout skidspel
nån som vet fall man kan förhandsboka spelet på nån sida i sverige, typ cdon å sånt

freakout skidspel
har ssx on tour, det blir så trågigt när man måste göra "monster trick" för att komma nån vart ! hoppas detta spel blir mer värkligt. någon som vet vad det kommer att kosta ?

freakout skidspel
hyllengren sa:
och tanka nu inte detta spelet, köp det om ni vill att folk ska fatta att vi gillar skidspel och att det lönar sig
håller med fullständigt, om vi vill att det ska fortsätta att komma skidspel och om dom ska utveklas och bli bättre i framtiden så säger ja KÖP spelet
och tanka inte det. 300kr är inte mycket för ett spel så KÖÖÖP

Tillbaka
Topp