Free Radicals - Snowblind

Öppnar ni DVD spelaren, lägger i skivan och trycker start, kollar filmen kommer det visa sig vara precis som i thom8as fall, innehaller ingenting...

Senast ändrad:
På tal om brevlådor. Min polare hittade sin ena pedal till cykeln i brevlådan nu vid 16.00. Jag har frivecka från jobbet och dåligt att göra så jag cyklade till jobbet och skruvade loss ena pedalen på hans cykel :D Skickade nu efter han slutat ett MMS där jag håller pedalen i handen :D

Rydellen sa:
På tal om brevlådor. Min polare hittade sin ena pedal till cykeln i brevlådan nu vid 16.00. Jag har frivecka från jobbet och dåligt att göra så jag cyklade till jobbet och skruvade loss ena pedalen på hans cykel :D Skickade nu efter han slutat ett MMS där jag håller pedalen i handen :D
hahaha du är OND!

Rydellen sa:
Hahahaha, den måste jag fan också göra. Inte kul att cykla med 1 pedal, kan bli riktigt trixit!

Hur bra är den och vad är det som är bra med den?

Själv väntar jag på min laddning med filmer, det är bara Mind the Gap som ska komma in, den verkar aldrig göra det.....................

Använder inte brev i pappersformat funkar bättre i e-format. öppnade nyss min e-låda där fanns jätte många fina roliga nyhetsbrev från helt okända företag. Sådant uppskattas...

jag hittade en damernas värld, räkningar från tele 2, if, nordea o jättemånga andra. hittade även ett löv, men jag tror bara det ramlade ner där av misstag.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp