Free radicals?

anna_lofberg

Ny medlem
Free radicals?
Tja! Söker just nu lite jobb i alperna för nästa säsong...Däribland har jag sökt jobb i Verbier genom nåt engelskt företag som heter Free Radicals. Nån som känner till dom eller som jobbat för dom, hör gärna av er! /Anna

Free radicals?
Free radicals.. free radicals.. ... tänka tänka
.
.
.

Näe, tyvärr du. Ingen klocka som ringer. Aldrig hört talas om.

Free radicals?
Är inte de dom där som...som...gör...näe...de va´ de inte...eller va re´ de kanske...näe har faktiskt ingen aning...sorry...

Själv har jag sökt jobb på nåt som heter McDonalds, någon som vet vad dom pysslar med...??? Ska tydligen ligga några i Stockholm...håll ögon och öron öppna ifall att ni SER eller HÖR nåt sådant...

/skidpryot - McDonalds???

Free radicals?
hahaha MarkusO och Skidpryot, väldigt roligt.
försök att hjälpa tjejen istället för fan.
Själv vet jag inte, men å andra sidan vet jag inte mycket om sånt där. Jag blir bara sur när folk inte kan hjälpa till utan måste försöka göra sig roliga.

Free radicals?
Det var ju helt givet att nån skulle göra sig rolig över kopplingen till en viss filmserie, så det var ju lika bra att få det överstökat.

Free radicals?
Japp...håller med...tycker det är skitkul att göra sig rolig på andras bekostnad. Mindre kul och hjälpa folk faktiskt...konstigt...men så är det...

/skidpryot - vad ÄR MaDonalds för något???

Free radicals?
Free Radicals är namnet på en serie kända skidfilmer från Sverige. Jag har den senaste, Free Radicals - A Ski Odysse, och kan rekommendera den varmt.

Namn som Sverre Liliequist, Kaj Zachrisson, Jon Olsson och det säkra kortet, Robert Olsson bergar för en lyckad film.
Blandat offpist och jibbing med tonvikten på offpisten.

Som man säger i Norge: Anbefalles!

Free radicals?
M_tob: Jag är av princip emot att förklara mina egna skämt för folk som inte förstår men eftersom du bor i Danmark och kanske till och med är dansk(?) så bemödar jag mig med en liten förklaring.

Jag var ironisk...

Tillbaka
Topp