Freeride eller Newscoolers och varför?

• Trådstartare Trådstartare Stigg
  • Start datum Start datum
S

Stigg

Guest
Jag tycker freeride, de är skönare upplägg på sidan och bättre artiklar och nyheter.

freeride!! mkt skönare och snällare stämning! dock ett minus för freeride för att man inte lika lätt kan lägga upp bilder och filmer

Senast ändrad:
Generellt tycker jag Freeride är bäst, bra forum, stämning mm, förutom när det gäller all video som finns på Newschoolers, den delen är de klart mycket bättre på. Dessutom är det ju en del som verkar bli allt mer populär. I det avseendet får Freeride gärna ta efter =)

freeride, men de e synd att de e så dålig stämning på freeride! för de tkr jag verkligen att de är:(:P peace å pusss

Newschoolers. Större och bättre. Riktigt schysst att dom olika teamen och skidorterna är integrerade i siten. Men freeride är fortfarande ett trevligt ställe att titta in på lite då och då. Synd bara att det verkar vara samma tio grabbar som kommenterar varenda inlägg i forumet.

NS, större, fetare, grymmare, bättre språk, ingen tjafs, inge studsmatte turister, oändligt med bilder! Plus Video!! Vad annars?!?!

Senast ändrad:
jet sa:
Newschoolers. Större och bättre. Riktigt schysst att dom olika teamen och skidorterna är integrerade i siten. Men freeride är fortfarande ett trevligt ställe att titta in på lite då och då. Synd bara att det verkar vara samma tio grabbar som kommenterar varenda inlägg i forumet.
haha, lista dom pojkarna som skriver jämt så är du snäll.

Tillbaka
Topp