freeride laggar?

pege

Medlem
freeride laggar?
Tjena alla frs! jag har ett problem, ibland så bara freeride laggar sönder och denna texten kommer upp: Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server at 'reading authorization packet', system error: 0 in /home/f/freeride/www/inc/start.php on line 15

Too many active users. Pleas try again.

Är det så för er också?

freeride laggar?
freeride har blivit lite segare på sista tiden, och jag har också fått den där texten, plus att videoklippen laggar mycket mer nu än förr. som sagt.

freeride laggar?
Det kan vara flera olika orsaker till att det går segt. Det kan vara tillfälligt fel hos vår internetleverantör, någon server kan låsa sig. Sen kan det vara bekymmer med er uppkoppling, men det märker ni isåfall av på flera sajter.

Denna säsong har vi slagit alla tidigare besöksrekord och det ställer givetvis högre krav på våra servrar. Men en hel del inställningar har ändrats på sistone och vi har utökat bandbredden. Nyligen har vi även dubblat internetkapacitet till vår videoserver så det ska flyta på bättre.

phhille026> Har du problem med hastigheten mot videoklippen idag? vilken uppkoppling har du (företag, hastighet, typ)?

freeride laggar?
johan sa:
Det kan vara flera olika orsaker till att det går segt. Det kan vara tillfälligt fel hos vår internetleverantör, någon server kan låsa sig. Sen kan det vara bekymmer med er uppkoppling, men det märker ni isåfall av på flera sajter.

Denna säsong har vi slagit alla tidigare besöksrekord och det ställer givetvis högre krav på våra servrar. Men en hel del inställningar har ändrats på sistone och vi har utökat bandbredden. Nyligen har vi även dubblat internetkapacitet till vår videoserver så det ska flyta på bättre.

phhille026> Har du problem med hastigheten mot videoklippen idag? vilken uppkoppling har du (företag, hastighet, typ)?
10mb/s, telia. plus att jag kör trådlöst på en stationnär dator nuförtiden, och har 3 av 5 på "mottagningsskalan" vet inte om det spelar någon roll, men om det inte skulle göra det så skulle väl inte den där skalan finnas eller?

freeride laggar?
NsP_kakmonstret sa:
på kvällarna tar jag mej inte in på freeride men jag tar mej in på andra sidor. de hämder också för många andra verkar de som...
Igår tog jag mig inte in mellan 20 och 23 ungefär och kvällen innan mellan 19:30 och 21. Är det för att det är för mycket trafik då? Eller är det något som är trasigt?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp