Freeride.nu användare

eriC1

Aktiv medlem
Freeride.nu användare
Har ganska nyligen blivit medlem här på freeride.nu
Är förvånad över hur otroligt barnsliga många är, ljuger hej vilt om vilka trick man sätter+ mkt annat, är oseriösa helt enkelt. Är medlem på swebikers.se och skulle man bete sig som vissa gör här på freeride.nu så skulle man bli avstängd ganska snabbt.

Senast ändrad:
Freeride.nu användare
du kan juh inte veta om dom ljuger eller ej om du inte sett dom tidigare och de där med oseriöshet... har du ingen humor?;P

Freeride.nu användare
Sortera foruminläggen efter datum och skit rakt av att läsa allt som har svar skrivna efter 2002. Sedan dess har nämligen allt fler idioter och andra sinnesslöa klivit fram och kommit att dominera den forna höjdarsidans forumdel.

- sen kan du ju sortera efter visningar också, vilket leder fram till några riktiga klassiker. Dessa är ett måste om du som ny användare vill känna in den kultur som råder här inne (eller iaf rådde...).

Freeride.nu användare
Vi vill ju självklart att nivån på forumet ska höjas. Men att veta hur det ska gå till är svårare.

Vad tror ni är rätt väg att gå? hårdare regler? hårdare moderering? annan uppdelning i forumet?.... kom gärna med förslag.

Freeride.nu användare
En sak som verkligen borde ge avstängning och enbart själv höja stämmningen är att man ska bli avstängd för kränkande personangrepp! T.ex. vet ej hur många gånger jag sett någon skriv "är du gay eller". Enligt svensk lag så räknas väl sådant uttryck med en negativ betoning som ett lagbrott, så det borde inte vara något problem av stänga av dem.

Freeride.nu användare
precis min tanke ocksa Adrenalinjunkern! ar urless pa alla elakheter som laggs in i tradarna i tid och otid.

hardare regler och moderering kanns, trakigt men sant, lite som anda vagen att ga. jag hejar pa er i alla forsok att hoja nivan, Johan!

Freeride.nu användare
Använd !-symbolen som finns vid varje inlägg så uppmärksammar ni sådana tråkigheter. Det är det den är till för.

Tillbaka
Topp