drogs fran telefon för ej iaf, kanske blir skillnad om du har ngt abbbbonemang lr så? Mina kom på måndag när ja beställde på fredag..Eric_W sa:Dras pengarna från ens telefon eller behöver man fippla med kontogrejs?
Kostnaden dras direkt från ditt telefonabbonemang/kontantkort.Eric_W sa:Dras pengarna från ens telefon eller behöver man fippla med kontogrejs?
Nej det är hela kostnaden som du ser på SMS-sidan.ed-win sa:Är det någon frakt om man beställer?
fick mina dagen efter:Djohan sa:Vi försöker skicka beställningen så snart vi kan. Normalt inom 2-4 arbetsdagar precis som med andra beställningar från Freeride shopen.
SMS-tjänsten fungerar bara i Sverige.
haha nog var de en lite smart idéhalfleif sa:skulle vara kul om alla som har freeride stickers på skidor / hjälm kunde skriva sitt användarnamn på klistermärket. kul om man känner igen nån![]()
precis, som johan faktiskt förklarat redan om man läser lite högre upp^^HannesFL sa:kostar det bara altså 20 kr som det står? inget annat?
eller ner för oss som har omvänd ordningjeppenator sa:precis, som johan faktiskt förklarat redan om man läser lite högre upp^^HannesFL sa:kostar det bara altså 20 kr som det står? inget annat?
det är ju lätt värt 20 spännFPelle sa:Min idiotbrorsa beställde.. what a waste of money..
kan du inte betala 20 spänn för 15 stickers? Tror att freeride behöver pengarna.FPelle sa:Min idiotbrorsa beställde.. what a waste of money..
japp de gör det!"martinohman sa:Hur betalas det?dras det av från mobilen lr?