Freeride Tattoo

Freeride Tattoo
Vänta med att gadda dig... 16 år, du tror du är vuxen och mogen, men icke! Ska sitta resten av ditt liv, det är iof mycket bättre än att du skulle ha velat ha en tribal i svanken... Men tänk igenom det... sen så måste du väl ha föräldrars intyg pga åldern va..? Fast jag säger inte att det inte är en bra idé, tänkte det själv för några år sen, sökte lite på nätet och såg bl a en som hade gaddat en i vitt(funkar kanske inte om du är brittiskt blek i huden), småballt (ja, jag skrev ballt).

Freeride Tattoo
Fett sköna inlägg allihopa.... Men som sagt älskar jag snö och kommer senare i livet säkert att flytta till ett väldigt snöigt ställe.. Jag åker snowboard. Det kanske låter löjligt när en 16 åring säger det men tänk efter det man drömmer om kommer med hög sannolikhet gå i uppfyllelse om man kämpar mot det.! Så jag vill föreviga min kärlek till snön och vintern ..!

Freeride Tattoo
sätt den så att den utgår ifrån naveln :P alltså att vaveln är mitten sen gär fling sakerna ut ifrån naveln

Freeride Tattoo
Grym idée, men allt larv om att 16åringar inte sak tatuera sig... spelar väl ingen roll om man är 16 eller 18, det är lika dumt i båda fallen.

Jag har vid flera tillfällen velat ta en men sen ångrat mig då man inser att det inte är lika coolt längre när man är 80.

Men sålänge du inte tar en scorpion så är det väl lugnt.

Freeride Tattoo
olivernurmiMANNEN sa:
hmm hade vart chill.. Men jag undrar,, Inte för att verka löjlig men de lär visst göra jäävligt ont på justdet stället :D men man får väl vita ihop!
jag kan meddela att armen är inget mot vad det gör att tatuera sidan av kroppen jag har en som sträcker sig från armhålan till höften :P när dom tattuerar över revbenen är känslan ungefär som om nån skulle stå å sparka dig på revbenen

Freeride Tattoo
Gör den på bröstet.. jag har själv en stjärna där å den är nice.
Den är på vänster sida så ena spetsen går upp på nyckelbenet.
Kan ladda upp bild om du inte fattar vad jag menar.

Freeride Tattoo
Jag skulle göra den på bröstmuskeln, hade vart rätt läckert om du skulle göra den i vit färg runt bröstvårtan:D ..

Tillbaka
Topp