D
Deleted member 80259
Guest
Freeride under attack
Vem attackerar freeride och varför? Jag tror på tacky.se...
Har ni hört något? Vi måste stå upp!
Har ni hört något? Vi måste stå upp!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vi måste stå upp för vår sak. Tillsammans är vi starka! En sån är attack klarar vi bara av tillsammans!Mountain_Man sa:Ähum ... kan du utveckla det här! Vad menar du att vi ska göra?
/MM
Jag har glömt bort vad det handlade om... var det något om att börja knarka?Jarle sa:Felix, du tog inte min kommentar igår på allvar va?
På alla sätt och vis!rrens sa:Fattar inte, på vilket sätt är vi under attack?..
HELT KLART TACKY!!!Hogizz sa:Tog och traskade in på Tacky's hemsida och fann detta på första sidan:
http://i.imgur.com/FKdtA.png
Helt klart tacky som ligger bakom.
Hur ska vi beskydda oss, hur ska vi gå till attack?
Vad är deras nästa drag? Vad är vårat nästa drag?
Jupp. Men det finns en sak som är bättre än en Fernet. En dubbel Fernet!Jarle sa:Enda sättet att lösa detta är helt klart med en flaska Fernet
jag trodde vi var överens om att det är sake som gäller nu...?Jarle sa:Enda sättet att lösa detta är helt klart med en flaska Fernet
Och en Liten,liten Komfort-MenthaSTORPOTATEN sa:Jupp. Men det finns en sak som är bättre än en Fernet. En dubbel Fernet!Jarle sa:Enda sättet att lösa detta är helt klart med en flaska Fernet
BataZion sa:Det enda sättet att fixa det är att gå in på min blogg och lämna en komentar =P
Och runda av med tre snabba kalla. Alltid.PCarmichael sa:Och en Liten,liten Komfort-MenthaSTORPOTATEN sa:Jupp. Men det finns en sak som är bättre än en Fernet. En dubbel Fernet!Jarle sa:Enda sättet att lösa detta är helt klart med en flaska Fernet