Freeride videos i tvn?

Ollies

Ny medlem
Freeride videos i tvn?
Har på mellandagsrean styr en helt ny tv med youtube och grejer. Så när kommer freerides widget så man kan se det på tvn?

Finns det några planer för det?

Freeride videos i tvn?
Det låter intressant. Enklast är nog idag att koppla in en dator till din TV och spela Freeride.TV i fullskärm.

Vet du om gränsnittet för att bygga widgets är öppet till din TV? vad heter TV modellen?

Freeride videos i tvn?
johan sa:
Det låter intressant. Enklast är nog idag att koppla in en dator till din TV och spela Freeride.TV i fullskärm.

Vet du om gränsnittet för att bygga widgets är öppet till din TV? vad heter TV modellen?
Dom tvapparaterna jag hittils sett med detta är Samsung. Connected TV eller Internet@TV som Samsung själv kallar det. Samsungs widgets är helt och hållet byggt på Yahoo Connected TV som jag tror är helt öppet.

Länkar:

Samsung och Yahoo Widgets: http://www.tvsnob.com/archives/023788.php
Yahoo Widget SDK: http://connectedtv.yahoo.com/developer

Freeride videos i tvn?
Jag har en Samsung LED i alla fall och jag har inte hört något om gränssnittet är öppet. Kolla in www.led-tv.se, borde finns någon info där.

Jag gillar i alla fall den där internet@tv-grejen skarpt, användbart och snyggt. Men har någon hört om ny widgets är på ingång? Som Ollies säger så vore inte en Freeride-widget helt fel :)

Freeride videos i tvn?
Pa tal on iphone-app sa skulle en aplikation dar man kan kolla freeride-tv vara riktigt nice. Ifall det skulle bli verklighet, gor en till android ocksa:D

Freeride videos i tvn?
iPhone app måste komma. Undrar om man själv kan utveckla till samsung tvn.
Det är en samsung jag har så vore perfekt. har någon testat några av de andra widgetsen. känns nyskapande iallafall. kommer med tiden bli rätt fett skulle jag tro. eller kommer alla sitta med mediacenter istället?

Freeride videos i tvn?
Nu har ni chansen boys.
Nu kan man snart skapa sina egna appar till tv-apparaterna.
Någon som är ett programmeringsproffs som är sugen på att skriva en? :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp