Freeride Vs Harry Potter

David_Kvart

Medlem
Freeride Vs Harry Potter
När jag vände min "offpist is not a crime" tröja ut och in idag för att tvätta den så frös blodet i mina ådror.

Det står Harry Potter tydligt på baksidan av trycket.

Freeride Vs Harry Potter
NNNNNEEEEJJJ !!!! detta är inte sant, Något måste göras. Seek and destroy ?

Freeride Vs Harry Potter
Det är otroligt obehagligt, och jag är fullständigt seriös! Jag skulle hänga tvätten i torkskåpet, och såg något diffust på baksidan av trycket, dessutom var det spegelvänt, jag kisade med ögonen och efter en stund så såg jag texten i en bekant stil;

Harry Potter

Nu är jag ju givetvis orolig över hur jag och andra kan påverkas av att gå omkring med detta så nära hjärtat, om det är någon annan som har samma problem med sin tröja så kanske vi kan starta en krisgrupp eller något.

Freeride Vs Harry Potter
Du måste bränna tröjan innan även du kommer åka skidor i offpisten med ett par runda läsglasögon och ett kvastskaft uppkört i röven. Det är det som troligtvis kommer hända om du fortsätter använda tröjan.

/R

Freeride Vs Harry Potter
Nä men allvarligt står det så eller är du bara väldigt ironisk ?

Freeride Vs Harry Potter
Har du överhuvud taget öppnat en Harry Potter bok????
Han är nog mer extrem än vad du ngnsin varit=)
Fatta vilka coola skidor man skulle kunna trolla fram om man var som honom....

Freeride Vs Harry Potter
Mig lurade du totalt, mitt hjärta skar ihop när jag läste inläget.
Jag blev helt enkelt tvungen att vända min aldeles nytvättade och nystrukna tröja ut och in. Men till min stora lättnad var det det bara en stor bluff. Det enda jag kunde urtyda är "emirc a ton si tsipffo" vilket mer känns som offpist is not a crime baklänges än harry potter.

Freeride Vs Harry Potter
"emirc a ton si tsipffo" är iofs ett kodord för harry potter och hans polare, och det betyder "bränn alla skidor i ett gigantiskt bål, även om det finns snö"..

you better fear that t-shirt of yours..

Freeride Vs Harry Potter
Det är inget skämt! jag hängde tröjan imorse för att torka efter tvätten, och det var då jag såg trycket! Superläskigt!

Skönt att höra att det inte är så på alla tröjor, det kan ju vara så att det bara är min tröja som har någon slags förbannelse över sig.

Jag kan försöka ta en bild på trycket så får ni se.

Freeride Vs Harry Potter
Skojar inte. Det här är allvarligt. Tror du måste återsända t-shirten till avsändaren i strimlat skick. Sen borde du ju vidare bli ersatt för psykiskt OCH fysiskt lidande. Leverantören bör även kolla upp hur något sånt här kan ske.

Det är en grym värld.

Freeride Vs Harry Potter
Fan det stämmer jag har exakt samma tryck. Vi måste bränna T-shirterna innan Harry tar över världen. DÖD ÅT HARRY POTTER!!!
Må GUD vara med oss.

Tillbaka
Topp