Freerides roligaste filmer

kossan

Ny medlem
Lägg upp freerides roligaste filmer så jag får något roligt att titta på.

Jag börjar med dessa två:
5536
4096

1448

bara för att det är sååå fel!

6155

MER FART OLOV!
"nej men ja plogar lite" tänker olov

Annars är ju första filmen i forumet bäst. Den gick sönder.

Senast ändrad:
Den här tråden bör kollas när man kommer hem efter en blöt kväll på stan med några promille i blodet. Jisses vad den lyfter då!

Lite mer kudos till marer, det förtjänar han...

Här kommer en till galet sjuk roligt film...https://www.freeride.se/video/ja-gor-grab/

Haha filmen när snubben hoppade matta och bröt lillfingret + den mörkhyade killen fick mig att skratta!

vattenhopp-klipp

Ingen som har en länk till klippet "axel flyger som en slända"? det var det i särklass roligaste klippet på freeride när det låg uppe!

Den påminner ganska mycket om detta klipp fast med en skön värmlänsk pappa i bakgrunden också.
20158

jeppenator sa:
Ingen som har en länk till klippet "axel flyger som en slända"? det var det i särklass roligaste klippet på freeride när det låg uppe!

Den påminner ganska mycket om detta klipp fast med en skön värmlänsk pappa i bakgrunden också.
20158
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!!

jeppenator sa:

20158
Aaajjj, måste ha gjort helt sjukt ont!!!
det blir väl att börja hoppa med ryggskydd och hjälm då... :)
eller varför inte full hockeyutrustning när vi ändå håller på...

Tillbaka
Topp