Freerides stora profiler försvinner.

Nej jag var mest inte förvånad att det avr BigAir som hade gjort en sån sak. Och glad brukar jag vara i ettiga trådar där jag kan skämta med folk så dom inte tar illa upp ;)

//H

Ps. Passa er imorgon ska twintipen rastas i parken. Och ja de är mittmonterade. Och ja jag kan känna skillnad på skidor. Så dags för lite gubbjibb i parken. Ds.

Ps igen. Parken suger för den delen eller den är ett skämt Ds.

Det jag saknar om någonting är alla vettiga trådar. Trådar där faktiska diskussioner pågår, och inte en massa svammel hit och dit. Långa informativa svar om annat än hur man gör 360 och allt i dess like. Inte sett mycket vettigt på länge nu, men Hasses skidtestartråd har jag läst och uppskattar sådana trådar. Speciellt nuförtiden.

R00bert sa:
Det jag saknar om någonting är alla vettiga trådar. Trådar där faktiska diskussioner pågår, och inte en massa svammel hit och dit. Långa informativa svar om annat än hur man gör 360 och allt i dess like. Inte sett mycket vettigt på länge nu, men Hasses skidtestartråd har jag läst och uppskattar sådana trådar. Speciellt nuförtiden.
word, det finns allt för många skittrådar nu.

speciellt alla muppar som postar roliga filmer som dom har hittat på internet.

ekdahl sa:
R00bert sa:

yeah thats true...

An-ton sa:
ekdahl sa:
R00bert sa:

yeah thats true...
yeep.! ekdahl är som en helt ny person ! va ha hänt me dej ekis!? =) ja blir glad bara ja ser dina inlägg nuförtiden !

peace på're !

LinDgaH sa:
Alla har la inte tid vill kanske ut och åka skidor eller bara softa i värmen.. Jag kommer också snart droppa kanske från denna sida:D
hoppas jag med men du ska nog inte softa i solen, du ska fan gå på extra svenska kurser!

det värsta är att dom klagar på alla moderatorer sen när deras trådar har blivit låsta.

all makt åt moderatorerna, våra befriare

jag träffar hursomhellst bigair nästan varje dag så jag klara mig utan honom iaf
ewasx var för det mesta bara störande

Freeride Elit finns inte längre!

The SKAGG crew har tagit över! Join us!

Inte många dagar kvar nu!!!!!!

Sky?

en tyst minut för alla som lämmnat oss den senaste tiden!!!
eller inte.. haha har man gjort fel så har man gjort fel dom förtjänar att bli bannade..
och har hört rykten om nån dude som lurade små barn att han kunnde fixa sponsor kontrakt!! vem va det ? blir lite nyfiken på vilket samartskaft det kan va!!

det var bigair som gjorde det^
därför han lämnade freeride och han blev INTE bannad.

jag tänker inte heller tala om vilka han lurade :)

Dom som är "kända" här på freeride
har gjort nånting av 3 följande saker.

1. Härjat reedigt.
2. Vart seriös och skrivit mycket om mycket.
3. Varit riktigt bra på det som har med skidor/snowboard att göra.. (inte Hasses "kunna allt om skidor och lite till"- talang..)
utan varit bra på att åka eller redigera skid-/snowboard filmer.

Senast ändrad:
Odlander sa:

1. Härjat reedigt.
3. Varit riktigt bra på det som har med skidor/snowboard att göra.. (inte Hasses "kunna allt om skidor och lite till"- talang..)
utan varit bra på att åka eller redigera skidor/snowboard
hur redigerar man en skida?

analkrut sa:
en tyst minut för alla som lämmnat oss den senaste tiden!!!
eller inte.. haha har man gjort fel så har man gjort fel dom förtjänar att bli bannade..
och har hört rykten om nån dude som lurade små barn att han kunnde fixa sponsor kontrakt!! vem va det ? blir lite nyfiken på vilket samartskaft det kan va!!
BigAir

till 1 hade han skrivit att dem kunde få spons från "sinisalo" så hade han länkat 1 bild på ett crosställ..

Senast ändrad:
jeppenator sa:
Hejsan freeride..

Nu har det kommit till den punkten då jag bara måste slänga iväg en tråd..

Varning!: den har ingenting med skidåkning att göra!

det är såhär att alla så kallade "stora" profiler på denna underbara sida faller iväg en efter en..

först var det Pizzaaugsut som helt utan orsak bara försvann.. Sedan BigAir, den största av dem alla.. och nu även Ewasx, Grundaren av ElitListan

Jag är säker på att detta bara är början av slutet.. alltså kommer flera kända medlemmar på denna sida droppa iväg inom en snar framtid..

Men vad är freeride igentligen utan alla dess sköna medlemmar som häckar i forumet 24/7? Inte mycket att hänga i Julgranen

Sedan våran Pizzaaugust och BigAir försvann så har forumet nästan torkat ut..

ja mer än så var det inte.. jag ville bara skriva av mig lite..
men vad tror ni är anledningen till denna utveckling av folk som lämnar freeride??
Åååh, nej! Förstår att det verkligen känns jättejobbigt.

Anledningen till att folk lämnar Freeride eller slutar kommentera i forumet är enkel. De växer upp och mognar och inser att det mesta som skrivs är skräp och meningslöst drivvel från fjortisar som undrar vilka skidor andra har, vilka byxor som är snyggast eller fyller upp siten med rent jävla skit som OT tråden..

Oroa dig inte dock, en helt ny generation kids utan vett kommer snart inta denna site och fylla den med mer intetgivande innehåll Jeppenator

Deespin sa:
Odlander sa:

1. Härjat reedigt.
utan varit bra på att åka eller redigera skidor/snowboard
hur redigerar man en skida?
sry, skrev hastigt. vänta. ändrar.

BigAir sa till mig på msn att han tröttnat... :P Stämmer det där med SOS? Stackars han i så fall. Eller ja, synd att han var tvungen att lämna FR. Men jaja, synd att folk försvinner, jag menar det blir ju inte mindre spam utan de som varit medlem länge. Hoppas inte att jag uppfattas som spammig...

shit, tänk va alla skulle gråta om jeppis bara skulle gå och landa platt, bryta benen och punktera båda lungorna? :o vem skulle du alla se upp till? :(

haha men lol hur har jag missat den här sidan de här inlägget de e ju fan på 3 sidor.
jag skiter i vilket, vill man inte va medlem vill man inte, jag avslutade ju inte helt jag gjorde ju bara en ny:P varför vet ja inte men..

PS! EKDAHL verkar va så äckligt jävla anti på allting! DS

nu tkr jag du prATAR lite med dig själv asså så här är det de gamla måste bytas ut de har kanske förendras :P hahahahahahahhahahaha

Tillbaka
Topp