Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Någon som kan översätta till något läsligt? Förstår inget...Felixlundin sa:jag har kommit fram till varför alla galna jibbers är sjukt bra. dom som lär sig åka när dom är i tonåren lär sig aldrig att åka, dom drar ju till parken direkt, det är därför som dom är CP bra
Bra sagt, men jag skulle vilja ändra jämförelsen tillOdlander sa:freestyle är ju mer av en ren Sport,
det finns ju inga direkta lirare som glider in och kör lite på fritiden sådär
Jibbing är ju från början en Livsstil,
vem som helst kan ju åka in i parken och träna och köra.
finns bättre jämförelser men orkar inte tänka ut några..
jibbing = springa efter bussen
freestyle = springa på löparbana
nej men ja tror inte att du kan göra dedär heller.. o de va gnaska tufft faktiskt..feeltheflow sa:så ni tror alltså att dom kan göra tex en sw 1440 med en mute?aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa:Det där blir något att träna på!Bjurlid sa:
Hur häftiga och balla ni jibbare än tycker ni är i parken, så skulle en skidbalett åkare knäcka er fundamentalt
eller cork 180 med reverse tail?
det tror inte jag
håller inte heller med dig den här gången jeppenator :Pface-plant sa:håller inte med dej för en gångs skull jeppenator. köra full fart i en 90 graderskick, göra tre volter med 1080gradersskruv och landa det. det är ju inte svårt. jag skulle vilja se dej ta ett sånt hopp utan volter och skruv, för det är ju skitlätt eller hur?(nej jag kan inte heller men jag säger heller inte att det är lätt, tvärtom). att dom inte grabar är en riktigt dålig bortförklaring. dom gör trippelvolter med skruv, det är väl inget. hade dom hållit i skidorna då hade det varit coolt men inte annars. ni hör själva. och det är ju heller inte så coolt heller. dom har inte jättebaggiga kläder och leker att dom är gangstrar, gör man inte det är man ju en riktig tönt! eller inte... dessa atleter är grymma. inse det, bara för att det inte är hälften attityd så är det inte dåligt. och joi-hoppet 06 var ju inte så litet heller. såg ni någon som gjorde något liknande freestyle? nej just det! nej jag är inte freestyler.
edit: ni tror alltså att dom inte kan åka skidor vanligt? vad dåligt, man kör ju verkligen sådana innan man kan åka ner för röda pisten.
Ja precis! Amatörer jämfört med proffs?stoffe_H sa:det är som att jämföra studsmattehoppare med gymnastikakrobater^
om du tycker att allt är skit så va fan gör du här då?Bate sa:jibbers är skit, freestylers är skit. allt är skit.
hahahaha äru dum eller!? Varför tror du dom har sånna där kickar?Noamaan sa:jag tror fortfarande att dom skulle spöa skiten ur alla jibbers i bigair. Orka bråka om kicken den spelar nog inte så stor roll. Ge dom ett bigair-hopp så lovar jag att dom kan dra dubbel kangaroo.
Okej , Jämnför Jon och en freestyleåkare och se vem som gör den där kangerooflipen snyggast?...Noa_Julin sa:jag tror fortfarande att dom skulle spöa skiten ur alla jibbers i bigair. Orka bråka om kicken den spelar nog inte så stor roll. Ge dom ett bigair-hopp så lovar jag att dom kan dra dubbel kangaroo.
Men jon kan inte dubbel kangaroo.Enlitenjibber sa:Okej , Jämnför Jon och en freestyleåkare och se vem som gör den där kangerooflipen snyggast?...Noa_Julin sa:jag tror fortfarande att dom skulle spöa skiten ur alla jibbers i bigair. Orka bråka om kicken den spelar nog inte så stor roll. Ge dom ett bigair-hopp så lovar jag att dom kan dra dubbel kangaroo.
de e väl inte så svårt när alla kör runt utan stavar och ser likandana ut....jimmmye sa:dumt att du ens jämför jibbing med arials...
Vem har sagt att de ska göra det?Deespin sa:Men jon kan inte dubbel kangaroo.Enlitenjibber sa:Okej , Jämnför Jon och en freestyleåkare och se vem som gör den där kangerooflipen snyggast?...Noa_Julin sa:jag tror fortfarande att dom skulle spöa skiten ur alla jibbers i bigair. Orka bråka om kicken den spelar nog inte så stor roll. Ge dom ett bigair-hopp så lovar jag att dom kan dra dubbel kangaroo.
Det var ju det noa_juhlin snackade om?Enlitenjibber sa:Vem har sagt att de ska göra det?Deespin sa:Men jon kan inte dubbel kangaroo.Enlitenjibber sa:Okej , Jämnför Jon och en freestyleåkare och se vem som gör den där kangerooflipen snyggast?...
tror faktiskt dom har så bra ballans att dom inte har några problem med rails. heller.. men jibb handlar ju inte om att snurra så mkt som möjligt åt alla holl samtdigt, den handlar vell om stil? de tkr jag iaf..freppen sa:ja undra hur de skulle se ut på railen=D=D hahahenning21 sa:Det är ju inte ens samma sak jibbers och freestyle åkare !
Dra upp en freestyle åkare till en rail och kolla hur det går !
true^^victorsallander sa:tror faktiskt dom har så bra ballans att dom inte har några problem med rails. heller.. men jibb handlar ju inte om att snurra så mkt som möjligt åt alla holl samtdigt, den handlar vell om stil? de tkr jag iaf..freppen sa:ja undra hur de skulle se ut på railen=D=D hahahenning21 sa:Det är ju inte ens samma sak jibbers och freestyle åkare !
Dra upp en freestyle åkare till en rail och kolla hur det går !
Hur tänkte du där?paddnacke sa:så ni tror alltså att dom kan göra tex en sw 1440 med en mute?aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa:Det där blir något att träna på!Bjurlid sa:
Hur häftiga och balla ni jibbare än tycker ni är i parken, så skulle en skidbalett åkare knäcka er fundamentalt
eller cork 180 med reverse tail?
det tror inte jag
njaa.. efter som det finns en grabb som kan bio 810 on så . NEJFilmjoelksmacka sa:jag tror att freestyleåkarna tar varenda jibber på att raila...