Freestyle-åkare = bättre än jibbers
henrik harlut har jag för migOhm1e sa:acki, har nån 14 årig jibber gjort de ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
henrik harlut har jag för migOhm1e sa:acki, har nån 14 årig jibber gjort de ?
eeh henrik harlaut gjorde ju det eller visste inte du det?Ohm1e sa:acki, har nån 14 årig jibber gjort de ?
Fan.. gå och lägg dig..aendrew sa:varför ska man ens graba? det finns ingen vettig anledning till att ta tag i sina skidor i luften.. jibbers är idioter
Om man ska göra kangaroo måste man ju lägga till en mutegrab elr vad det nu är. Eller behöver man INTE det?Noa_Julin sa:jag tror fortfarande att dom skulle spöa skiten ur alla jibbers i bigair. Orka bråka om kicken den spelar nog inte så stor roll. Ge dom ett bigair-hopp så lovar jag att dom kan dra dubbel kangaroo.
Varför skulle manbehöve lägga till en mute?Madeofpure sa:Om man ska göra kangaroo måste man ju lägga till en mutegrab elr vad det nu är. Eller behöver man INTE det?Noa_Julin sa:jag tror fortfarande att dom skulle spöa skiten ur alla jibbers i bigair. Orka bråka om kicken den spelar nog inte så stor roll. Ge dom ett bigair-hopp så lovar jag att dom kan dra dubbel kangaroo.
har ett argument åt dejjeppenator sa:så sant.. men fan jag vet inte ens vad jag ska säga.. mina argument tog slut.. de ni har säkert rätt.. freestylarna är AS MYCKET coolare å bättre än jibbersen..Hasse sa:JO men att raila är ju inte att åka skidor eller hur?? Som sagt freestyleåkare landar ju fortfarande i en brant backe så vad är skillnande mot att åka i ett Big Jump?? Du behöver ju inte svänga allt för mycket i ett dreamsland heller eller hur???
//H
men de går fortfarande inte att jämföra..
Fast Jon skulle säkert fixa det, han har ju både raceat och antagligen spenderat en hel del tid på trampolin. Men en kines i tighta kläder kan säkert lära sig baka kringlor eller droppa klippor han med. Jag behöver knappast säga va som ser bäst ut av aerials och New school....oskarpedersen sa:Att ens gämföra Newschool skidåkning med Oldschool känns dumt!!!
Det är som att gämföra Amerikansk fotboll mot våran europeiska. Amerikansk fotboll och europeisk går båda ut på att göra flest poäng men på helt olika villkor, spelplan och regler. Precis som med old och newschool skidåkningen där det går ut på att göra det bästa hoppet också på helt olika villkor, spelplaner och regler.
Jag tror värken Ronaldo, Beckham eller Zlatan hade klarat sej speciellt bra i amerikansk fotboll precis som Jon Olsson, Tanner Hall eller Tom wallisch inte heller skulle klara av att köra oldschool
hahahaSetermaan sa:Jag önskar verkligen att jag va en skidakrobat, då skulle jag kunna uppträda på Hem och Skolas möten med tillhörande bullbak och syjunta. Mamma skulle gilla den atletiska passformen på mina latexkläder och den smäckra färgen på mina uvexbrillor.
Önskar verkligen!
INTE TEKNISKA TRICK?! det är väll typ 10 ggr mer teknik än i jibbingGR8 sa:asså, freestyle snubbarna gör ju inte så tekniska trix precis, dom bara snurrar helt enkelt.
man kan ju inte säga att freestyle snubbarna är så hilma mkt bättre änn jibbern, jibbern kanske inte snurrar lika mkt eller fort fasst jibbern har mycket mer stil och kontroll...tyyyyp.
så tror jag.
Freestyleåkarna gör tekniskt svåra trick. Jibbers gör också tekniskt svåra trick, kanske inte lika tekniskt svåra, men på ett annat sätt.Stepup sa:INTE TEKNISKA TRICK?! det är väll typ 10 ggr mer teknik än i jibbingGR8 sa:asså, freestyle snubbarna gör ju inte så tekniska trix precis, dom bara snurrar helt enkelt.
man kan ju inte säga att freestyle snubbarna är så hilma mkt bättre änn jibbern, jibbern kanske inte snurrar lika mkt eller fort fasst jibbern har mycket mer stil och kontroll...tyyyyp.
så tror jag.
Nej, tävlingsgymnastik kan va imponerande men det är ändå inte snyggare med en 3x salto hel bla bla bla- än en långsam cork 7a på trampolinen....cocktail sa:freestyle är så jävla mkt snyggare än jibb.
punkt sluuuuut.
har någon sett på tävlingsgymnastik så förstår ni vad jag menar.