hellbergarn Ny medlem 2009-08-09 Freestyle.ch #3 Tja, stefan här! Jag vet inte, när är det? Vill verkligen, var där förra året, riktigt ball!
AFTERBANG Ny medlem 2009-08-09 Freestyle.ch #4 jag kommer vara där med Jon olsson. håll utkik efter projektet som kommer släppas här på freeride i vinter!
jag kommer vara där med Jon olsson. håll utkik efter projektet som kommer släppas här på freeride i vinter!
JolineJ Ny medlem 2009-08-10 Freestyle.ch #5 Det är den 25-27 sep, verkar vara riktigt grymt så hade varit skoj att dra dit och kolla.
Danbilzerian Ny medlem 2009-08-10 Freestyle.ch #6 AFTERBANG sa: jag kommer vara där med Jon olsson. håll utkik efter projektet som kommer släppas här på freeride i vinter! Klicka för att se resterande... stcheek
AFTERBANG sa: jag kommer vara där med Jon olsson. håll utkik efter projektet som kommer släppas här på freeride i vinter! Klicka för att se resterande... stcheek
Blackriverpaint Medlem 2009-08-10 Freestyle.ch #7 Brukar vara ett grymt välorganiserat evenemang! Festen kommer aldrig av sig för att man màste vänta. Kommer nog dra dit under finalerna.
Brukar vara ett grymt välorganiserat evenemang! Festen kommer aldrig av sig för att man màste vänta. Kommer nog dra dit under finalerna.
JolineJ Ny medlem 2009-09-24 Freestyle.ch #9 Vi har sned planerat lite och drar ju på VM i Mendrisio men vi drar dit imorgon, är ju bara kval men bättre än inget.
Vi har sned planerat lite och drar ju på VM i Mendrisio men vi drar dit imorgon, är ju bara kval men bättre än inget.