kendel
Ny medlem
Freestyle i STHLM
Var nere i frankrike i veckan (9) och åkte med polarna. Andra dan tänkte jag att de skulle va ballt att kunna lite trix och sånt så jag började prova med en 180 och de va inga större problem. Efter ca 4-5 försök satt även 360 som ett vatten och det var grymt skoj. Nu undrar jag hur man ska gå tilllväga för att utveckla detta, vet at jag är grymt sent ute vid 17 år (känns som de flesta i min ålder är typ jänkare som redan har miljonkontrakt och världscupserfarenhet sen länge). Men finns de nån typ klubb eller nått man kan joina här i sthlm så man kan börja lära sig lite? de e stört kul ju. Vet inte ens vad skiten heter...Freestyle skidåkning typ?
P.S Vart är slopestyle-skidåkningen på världskartan? de måste ju vara den idealiska publiksporten och vill man hitta sånna events måste man ju typ sitta och googla på nätet :S
P.S Vart är slopestyle-skidåkningen på världskartan? de måste ju vara den idealiska publiksporten och vill man hitta sånna events måste man ju typ sitta och googla på nätet :S