Freestyle slalom inlines intresse

Jesga229

Ny medlem
Hejsan !

Jag undrar om någon vet vart dessa lirare finns:

(Freestyle slalom inlines)

Är jag helt ensam med intresset ?

Mvh
Jessica

Trodde (och hoppades) att det var detta du menade

Sjukt mycket ballare än att åka rullskridskor på en basketplan....

Hahaha, ledsen att göra dig besviken ! :lol: :cool:

Själv är jag lite besviken att detta jag frågar om inte verkar finnas i Sverige. Så man få lära sig på egen hand :mad:

Jesga229 sa:
Hejsan !

Mvh
Jessica
Tja!
Nej inte riktigt ensam är du om intresset haha ^^ Har hållit på i 6år och träffat totalt 5st och de har nog slutat nu då de var lite äldre :P

Slalom is the shi.t men man får köra själv här i sverige. I holland är det hur många som helst o de kör i stora klungor:)

Jesga229 sa:
Hejsan !

Mvh
Jessica
Inte ensam! :D Jag har dock inte hållit på med det länge alls (och det var svårare än jag trodde, hehe!)
Känner tyvärr ingen annan som är intresserad av att börja då de flesta vill göra något som är mer etablerat och eftersom det är ganska tråkigt att göra allt på egen hand kommer man inte ut och övar riktigt så ofta som man egentligen hade behövt. Vilken del av landet befinner du dig i? Själv är jag 08:a.

/Jennifer

Tjena Jennifer!

Yes box hårt liv att vara inlines åkare haha^^ tar tid innan man kommer igång men sen så börjar allt flytta på ^^ Det gäller bara öva :D

Är också 08:a men bor för tillfället i Karlstad då det är där jag studerar men kommer upp till Stockholm i sommar. Sugen på att dra o åka någon gång när jag väl e där?

/Dennis

Tillbaka
Topp