Eftersom du frågar utgår jag från att du inte är extremt avancerad.
Väger du under 85kg är de bästa bindningarna du kan hitta Salomon S914 Lab eller Rossignol FKS155.
Över 85kg väljer du istället S916 och FKS185.
Köp någon av dessa fyra och du får garanterat ett strulfritt förhållande med dina bindningar. Eftersom du har Salomonhål i skidan är det 914 Lab eller S916 som är aktuellt. Notera att 914 Lab är klart bättre än alla andra 914, eftersom den har en bottenplatta med samma grundkonstruktion som 916, dvs med skruvjustering för längden, metallförstärkt infästning för bakre skruvarna och en femte mittskruv.
Jag tror att det finns två varianter av 914 Lab. En med en freeflexliknande platta kallad ZZ-Interface och en utan där bindningen är ren. Den sistnämnda är att föredra på ett par Mantra. En del säger att 914 Lab enbart finns med ZZ-Interface, men jag är nästan säker på att jag har sett ett par utan.
Även 912 och 914 kommer med största sannolikhet att räcka till, men är som sagt snäppet sämre än ovan nämnda modeller.
Ett billigt, men helt ok alternativ (går säkert att köpa bara bindningen för ett par hundra mindre):
http://www.blocket.se/vi/7664166.htm?ca=14_s
Det är troligtvis ett par 914.
Många är nöjda med både Tyrolia, Marker, Vist och Atomic också förutsatt att det är bindningar ur rätt segment. Men det finns också många som är missnöjda med dessa märken. Däribland jag personligen som aldrig skulle välja ett par Marker eller Tyrolia om jag inte var tvungen pga integrerat system eller liknande. Salomon och Look/Ross i den övre delen av sortimentet har i mitt tycke den högsta "nöjd-frekvensen" av alla märken. Det är väldigt sällan man hör något dåligt om dom och bindningar med DIN 14 eller över från dessa tillverkare är därför säkra val, speciellt nu när 914Lab har dykt upp.