Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Haha, den var bra! Själv passerar jag "Cut The Crap" när jag går till jobbet. Känns väldigt Söder på något vis.
Edit: Hur kunde jag missa denna tråden när den postades, ordvitsar är som kryptonit!
@la_grave
Kom på en sak, vad tycker du innerst inne om förekomsten av ordvitsande? Anledningen till att jag frågar är nämligen att jag fick teori om att du 1. har en stark åsikt om detta, dvs att ordvitsandet har en Akilles-häl-position i ditt inre där fenomenet skall hissas eller dissas till varje pris, såvida diskussion uppstår med annan part. Eller 2. likt drag från stjärntecknet Skorpion beskyddar och hemlighåller åsikt om detta för kung och fosterland pga att detta är ett (eller det enda) ämne som du faktiskt ej har en bestämd åsikt om, varpå denna ev. konflikt i dig själv gnager och delvis sårar ditt inre ego och alltså bör döljas och mörkas med största försiktighet. Dock, skulle det vara så så vore det högst märkligt att du postar detta. Men, kanske inte, då du också då kan bära en längtan av att offentliggöra och bearbeta denna dolda konflikt. Vad tror du?
För långa meningar med för många svåra ord Limegreen…
Ordvitsande är väl ok om man inte tar det på allvar. Tror jag. Det är ju egentligen bara en sorts estetik och sådana (som den post-postmodernist jag är) kan rangordnas men inte avfärdas.
Minns att jag som grabb ofta klippte mig på en salong som heter LasseMaja. Väldigt weird namn att ta in som 10-åring. Satte ju igång fantasin (läs målad skäggig karl i kjol), och då var detta före Pride och HBTQ-rörelsernas frammarsch ska man veta. Tilläggas bör att det framkom senare var namnet kom ifrån.