A
Anal-Og
Guest
fs eller bs
vad e snyggast, att snurra frontside eller backside me snowboard. och vilket e svårast egentligen, själv tycker ja fs e lättare.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad spelar det för roll om man är goofy?henning21 sa:Om du åker goofy så är bs coolt.
Men om man åker in goofy tycker jag att bs är snyggt kanske inte tycker det om man kör regular.blizzy sa:Vad spelar det för roll om man är goofy?henning21 sa:Om du åker goofy så är bs coolt.
Backside är alltid backside, alltså snurren görs så att ryggen kommer först mot landningen. Det spelar ju bara roll vilket du gör i en 180.. i 360 ska du ändå hela vägen runt o får till båda så är ju inte så annorlunda när man tittar på det..
FS 180 är självklart lättare än BS, för då har du full överblick över allt. Däremot tycker jag BS 3 är lättare än FS för då får du överblick precis innan landningen istället för att ha det precis efter kicken..
Förstår att det kan vara snyggare med en viss stance om det är ett hopp som är lite vinklat i sidled.. men om det är ett helt vanligt rakt parkhopp kan ju inte stancen spela nån roll.. O om de nu gör det borde det isf vara för att du står på fel sida om hoppet när du fottar så det är därför du bara får med ryggen när du egentligen vill se framsidan eller vice versa...henning21 sa:Men om man åker in goofy tycker jag att bs är snyggt kanske inte tycker det om man kör regular.
ja kör goofy å BS.. ^^ yeah :Phenning2 sa:Om du åker goofy så är bs coolt.
det är ju eftersom de flesta har lättare att snurra åt vänster kanske XDmaxie sa:Om ni, som jag och många av mina kompisar har lagt märke till. Att Goofy åkare oftast har Bs som sitt "lättare" håll, och regular åkarna har fs som sitt. Nästan alla jag känner har det så iaf.
BackSide och FrontSidefreppen sa:vad är bs och vad är fs ja fattar inget..