Fuglesang, Sveriges Största Hjälte genom tiderna!

Måste bara starta en tråd för denna hjälte vars stordåd slår vilket bar-,fest-, eller semesterskryt som helst!!!
Hur många berg vi än bestiger, åker utför, klättrar in i eller utför så kommer Fuglesang vara den största.
Kungen, hans Majestät får flytta ner ett steg för denna Hjälte!

Jag Saluterar och Sabrerar en flaska dyr champagne för denna ledstjärna bland oss svenskar!!!

May The Skägg Be With You Fuglesang!

/sky

ja de e rätt ja spendera båda nätterna för att se honom åka upp å följer allt lajv

Om det är någon som kan bekräfta en äkta mailadress till honom tar jag gladligen emot den!
Har en mailadress som dock ej är bekräftad...

/sky

go fuglesang,, tung är han såg de me live tkr att det är riktigt stot dehär..

har dom inga livesaker så att man kan se dom?

var inte hemma när dom drog så kan någon länka uppskjutningen

Senast ändrad:
skicka länk var ser du dockningen ?

sveriges största hjälte håller jag inte riktigt med om..men ajja fett coolt

ekdahl sa:
har dom inga livesaker så att man kan se dom?

var inte hemma när dom drog så kan någon länka uppskjutningen
aftonbladet har den bara o leta en gnutta..

skywalker1976 sa:
Napok sa:
Christer for President! Han har min röst.
Min röst med men snarare som kung!
Gillar inte Republiker!!!
Mm, sant broder. Vår nuvarande knug är dock allt för söt (och hysteriskt rolig att titta på) för att abdikara, men vi kanske kan föreslå nån slags förändring... Dom kanske kunde teama, han och Christer...?

Vad vet du om saken sky? Vad jag kommer ihåg så låg du och sov när raketen sköts upp!

Rättning i ledet!

Jeffa

Är det bara jag som tycker att allt kring Fuglesang är sjuk överhypat? Visst är det fränt med en svensk i rymden men vad fan rymdturister har ju varit uppe före han.....
Ser inte riktigt stordådet med de han gör.

JAG ÄR SVERIGES STÖRSTA HJÄLTE GENOM TIDERNA; VILKA HÅLLER INTE MED?

Jag är ledsen men jag kan bara instämma med Oskar. Detta måste vara någon slags mediakupp från staten för att förhöja den svenska självkänslan. Vilket iofs inte alls är en dum ide. Vid närmare eftertanke så:

HEJA SVERIGE! VÄRLDENS KANSKE MINST SÄMSTA LAND!

Tycker den där fulasandkillen är fett överdriven. Varför sån stor uppståndelse om detta, han är ju inte direkt först och det är inte ens månen han ska till.

Fuglesang gör lika mycket för jorden och mänskligheten som Göran Persson gör för skidåkningen . så skywalker1976 kom ner på jorden !!

ÖVERDRIVEN

Senast ändrad:
Stordåd.....hjälte.....vad är det här? Varför skulle han va en hjälte?

Lugna ner dig

Senast ändrad:
Känns skönt att jag inte är den enda som inte förstår denna hysteri kring att en svensk är i rymden. Jag menar är inte den här rymdhysterin i stil med en femårings. Inte bryr jag mig mer om nån rymdexpedition för att någon snubbe från mitt land råkar åka med, mer än någon annan tuff rymdexpedition.
Kan man inte fokusera sin energi på något som är verkligt extraordinärt istället för något som är extraordinärt för oss svenskar...

Någon skrev att det var nån PR kupp för sverige ( i Sverige?), jag tror det handlar om att Svenskar föröker få sig själv att tro att Sverige är betydligt bättre än vad det är.

Folk verkade tro att VI skulle kamma hem VM, som rankad 23. OM man skulle spela som rankingen så skulle sverige vart en ganska bra bit ifrån att gå vidare över huvutaget. (16 lag av 32 går till 8-del) Alltså Sverige = undre halvan, men fortfarande har vi världens bästa fotbollsspelare Zlatan Henke Ljungberg, så Ronaldo, Carlos och Cafu borde ju inte vara helt omöjligt.

Jaja, tycker folk verkar ha lite höga tankar om Sverige, gör väll inte mig någonting om det inte var för att allt påhitt syns så mkt i media.

/Sebbe

Håller med mr stadig han har båda fötterna och står där stadigt på jorden och vet vad han pratar om :) Till skillnad från skywalker som går där i luften =)

Senast ändrad:
tänk om man hade lagt alla 700 000000 kronor på att göra någonting åt det här med växthuseffekten istället.. men visst är de roligt för honom att få en semester på alla våra skatters bekostnad..

Som ni såg i "Nästan kändis"-tråden så namedroppade jag vår nyvalde kung Fuglesang som en avlägsen släkting!

Tycker att Tim Burton är en betydligt mycket större hjälte. Han har utvecklat min favorit sysselsättning tillsammans med sims.
Det dära Fagulkung eller va fan han nu heter åkte ju bara upp i jymden. Inget nytt, enda som var speciellet var väl att han var svensk, but who gives a shit..

VI SOM FATTAR VAD DET HANDLAR OM ÄR MED DIG, LYCKA TILL FJUGELSÄÄÄÄNG!!! yOU HAVE A go ON THAT, RÅGER, RÅGER

Snödjup

Tillbaka
Topp