OlleHildingsson
Medlem
Full Tilt
Funderar på att köpa ett par Full Tilt Booter. Därför undrar jag om någon vet någon markbutik som säljer Full Tilt i kring Umeå området?
O
O
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha oj ja justja, ibland är man ju lite tom i skallen. tack för påminnelsen!Danniel sa:På deras hemsida så kan man ju kolla vart det finns butiker som säljer full tilt!
Köper du pjäxan i butik så anpassar dem den efter dig och dina behov - pjäxan sitter mkt bättre och det kostar dig ingenting extra - så varför inte?s_ahlen sa:Kan man beställa dem och bara åka i dem sen eller måste man åka till en butik som har dem och värma och sånt?
Jag har inte värmt mina då jag helt enkelt inte tänkte på det och jag har då åkt med mina hela förra säsongen haha. Klart du kan åka med dom utan att behöva värma osv.s_ahlen sa:Kan man beställa dem och bara åka i dem sen eller måste man åka till en butik som har dem och värma och sånt?
Jag måste åka till antingen Örebro(15mil) eller Göteborg(16mil) för att kunna köpa dem. Jag har provat konflict pjäxan som finns i kläppen ski shop men de är ju 2år gammal modell men den satt bra.Nojlas sa:Köper du pjäxan i butik så anpassar dem den efter dig och dina behov - pjäxan sitter mkt bättre och det kostar dig ingenting extra - så varför inte?s_ahlen sa:Kan man beställa dem och bara åka i dem sen eller måste man åka till en butik som har dem och värma och sånt?
konflict pjäxan är styvare tror jag, så beror ju på om du vill ha en hårdare eller mjukare pjäxa. Men ifall du vill ha mjukare så skulle jag inte rekomendera att du köper konflict bara för att den är lättare att få tag på.. Pjäxorna är (enligt mig) viktigast av utrustningen..s_ahlen sa:Jag måste åka till antingen Örebro(15mil) eller Göteborg(16mil) för att kunna köpa dem. Jag har provat konflict pjäxan som finns i kläppen ski shop men de är ju 2år gammal modell men den satt bra.Nojlas sa:Köper du pjäxan i butik så anpassar dem den efter dig och dina behov - pjäxan sitter mkt bättre och det kostar dig ingenting extra - så varför inte?s_ahlen sa:Kan man beställa dem och bara åka i dem sen eller måste man åka till en butik som har dem och värma och sånt?
Jag har köpt booter nu beställde från länna sport.Lurifixx sa:konflict pjäxan är styvare tror jag, så beror ju på om du vill ha en hårdare eller mjukare pjäxa. Men ifall du vill ha mjukare så skulle jag inte rekomendera att du köper konflict bara för att den är lättare att få tag på.. Pjäxorna är (enligt mig) viktigast av utrustningen..s_ahlen sa:Jag måste åka till antingen Örebro(15mil) eller Göteborg(16mil) för att kunna köpa dem. Jag har provat konflict pjäxan som finns i kläppen ski shop men de är ju 2år gammal modell men den satt bra.Nojlas sa:Köper du pjäxan i butik så anpassar dem den efter dig och dina behov - pjäxan sitter mkt bättre och det kostar dig ingenting extra - så varför inte?
btw, nån som har booter får gärna säga vad dem tycker om den!![]()
nice! har du testat dem i backen då?s_ahlen sa:Jag har köpt booter nu beställde från länna sport.Lurifixx sa:konflict pjäxan är styvare tror jag, så beror ju på om du vill ha en hårdare eller mjukare pjäxa. Men ifall du vill ha mjukare så skulle jag inte rekomendera att du köper konflict bara för att den är lättare att få tag på.. Pjäxorna är (enligt mig) viktigast av utrustningen..s_ahlen sa:Jag måste åka till antingen Örebro(15mil) eller Göteborg(16mil) för att kunna köpa dem. Jag har provat konflict pjäxan som finns i kläppen ski shop men de är ju 2år gammal modell men den satt bra.
btw, nån som har booter får gärna säga vad dem tycker om den!![]()
Riktigt gött grepp i dom,lätta och gött flex!