Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Erikw: klart du inte har... Jag har sämre...erikw sa:Va faen! Blir jag beskylld för dålig kondis!!!
The teo: Kom hit och visa vad du går för! Jag var tvungen att springa upp för halva berget eftersom de stängde av liften! Faktiskt ett av de 10 bästa piståk jag gjort. Var uppe och åkte även idag, och nu är det betydligt hårdare, men perfekt för racing. Superbra väder och bra snö!
Det är Skitmycket snö i parken, och de kör kanonerna så fort det går. Vet ej när de kan öppna, men det kommer finnas mycket att bygga av då det bådar gott.
Gärnaerikw sa:Va faen! Blir jag beskylld för dålig kondis!!!
The teo: Kom hit och visa vad du går för! Jag var tvungen att springa upp för halva berget eftersom de stängde av liften! Faktiskt ett av de 10 bästa piståk jag gjort. Var uppe och åkte även idag, och nu är det betydligt hårdare, men perfekt för racing. Superbra väder och bra snö!
Det är Skitmycket snö i parken, och de kör kanonerna så fort det går. Vet ej när de kan öppna, men det kommer finnas mycket att bygga av då det bådar gott.
erikw sa:Men nu är det vinter på riktigt!
Fy fan vilken lyx
Ta med de stora..Patzerino sa:hej!
jag kommer hem från østerrike før att fira nytt år i funæsdalen men några vænner.
hoppas kunna få lite tips av er som bummar. så om ni komer ner till mig ska jag fixa fest och tips.
Finns det nån bra offpist ær det nødvændigt satt slæppa med offpistskidorna hem eller ska jag nøja mig med de små.
vad tycker ni.
patzy
självklart ska han nöja sig med de små. ju färre att kriga med i terrängen desto bättre.Jarle sa:Ta med de stora..Patzerino sa:hej!
jag kommer hem från østerrike før att fira nytt år i funæsdalen men några vænner.
hoppas kunna få lite tips av er som bummar. så om ni komer ner till mig ska jag fixa fest och tips.
Finns det nån bra offpist ær det nødvændigt satt slæppa med offpistskidorna hem eller ska jag nøja mig med de små.
vad tycker ni.
patzy
Sorry... Glömde att det absolut inte finns någon roligare åkning än Lolandet på funäsberget eller om man vill vara riktigt tuff så åker man loskogen. SÅ små lagg borde räcka, gärna blades.Lee-nus sa:självklart ska han nöja sig med de små. ju färre att kriga med i terrängen desto bättre.Jarle sa:Ta med de stora..Patzerino sa:hej!
vad tycker ni.
patzy![]()
du missar helt poängen.Malika sa:Nej, finns goda möjligheter att åka puder om man vet var man ska leta i alla tre områdena...
riktigt tungt att lyckas missa poängen..Lee-nus sa:du missar helt poängen.Malika sa:Nej, finns goda möjligheter att åka puder om man vet var man ska leta i alla tre områdena...
Hur många poäng missa jag? ;DLee-nus sa:du missar helt poängen.Malika sa:Nej, finns goda möjligheter att åka puder om man vet var man ska leta i alla tre områdena...
trôtparken (funäsberget) har öppet under helger hittilsLu-Crabber sa:när öppnar parken?
asså, de borde egentligen räcka med atomicsen över nyår, det är ju liksom bara försäsong ännu (iaf som de känns), dom bredare bör du väl spara till högsäsong. Jag har själv repat mina skidor nu när jag har varit iväg & åkt, hittils ligger ju bara 80cm i ramundberget i naturen, kommer säkert mer till nyår, men mitt svar på din fråga är att jag skulle nog inte tycka att de fanns snö nog till k2:arnaPatzerino sa:just ja mina små skidor är ett par atomic pimp
fjollårets modell.
98 i midjan
185 långa
så man kan köra offpist med de också.
frågan va egentligen finns det snö nog till ett par k2 pontoon