Funderar på nya lagg!

Mulleson

Medlem
Funderar på nya lagg!
Hejsan!

Har nu börjat fundera på nya skidor till nästa säsong, kör nu på ett par Salomon sentinel 191 men är sugen på ett par bredare skidor för att kunna utveckla min skidåkning i lösare förhållanden. Det jag eftersträvar är skidor som inte dyker då jag gärna står långt fram på skidan och tillsammans med mina full tilt pjäxor har jag ett bra naturligt framåtlut. Är 188cm lång och väger in på 85+ kg.

Kommer mest åka i Norrbotten men ska nog en sväng till Serre i år också. Därefter söker jag ett par skidor som passar mig och som är lättåkta i skogsterräng. Har ju mina egna dolda favoriter men skriver inte dom utan ni där ute får gärna tipsa vilt!

Trevlig augusti på er alla!

Funderar på nya lagg!
Där ser man, man lär sig nåt nytt varje dag =) hade inte hört talas om det fabrikatet tidigare. Läste lite snabbt och dom verkar ju sannerligen populära bland dom som fått möjlighet att testa dom!

Next? =P

Någon???

Funderar på nya lagg!
Tack SNDVLL! Det är precis dom trådarna jag har läst och det är deras fel att jag nu vill ha nya skidor =) Verkar finnas så mkt roliga plank där ute. Har ju som sagt 2011 Salomon sentinel men jag känner ändå att jag vill ha ett par bredare skogsåkningslagg till dom där speciella dagarna =)

Tycket för övrigt att DPS Wailer 112 såg grymma ut... men vad vet jag? Designen tilltalar mig iaf.

Funderar på nya lagg!
Mulleson sa:
2.3 När du svarar på en tråd

Håll dig till trådens ämne.

Meningslösa inlägg för att flytta en tråd längre upp på forumets indexsida är inte tillåtna (s.k. bumping).

Ge inga svar som bara består av ett ord. Exempel: Etta, Först, Ok, Ja, Coolt, Tufft

Tillbaka
Topp