Fungerar inte att beställa från Edoggo's hemsida!

• Trådstartare Trådstartare R-R
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
R

R-R

Guest
Hej Freeride!

Nu var det så att jag tänkte beställa en fet hood från Edoggo's hemsida. Jag la det jag ville ha i shopping-karten och därefter tryckte jag på proceed to checkout. Jag fyllde i mina kontaktuppgifter i Paypal, varpå jag tryckte på pay(eller nåt liknande)... Sedan fick jag som svar en text där det stod att man inte kunde betala med detta kort(EDIT: "The card you entered cannot be used for this payment. Please enter a different credit or debit card number.")! Varför undrar jag såklart då!?
Jag har SEB:s Visa, om det har någon betydelse.....

Tack på förhand!

/R-R

Senast ändrad:
du kanske har fått ett mail av pay-pal då dom säger att du ska uppdatera kreditkortet på paypal, det var jag tvungen att göra, eller så har datumet på kortet gått ut...

Senast ändrad:
Dirty-T sa:
du kanske har fått ett mail av pay-pal då dom säger att du ska uppdatera kreditkortet på paypal, det var jag tvungen att göra, eller så har datumet på kortet gått ut...
Nepp, och nepp! Mitt kort har långt kvar till expiration date och jag har inte fått något mejl. Men tack ändå!
(EDIT: För övrigt kan jag vara intresserad av att köpa en Edoggo-tröja i bra skick, i 10Ocm...)

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp