U
U1nnes
Guest
Funpark i Småland
Tja! Är det någon som vet om det finns något ställe i Småland som har nån schysst funpark?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du,kom inte och sig att vi har snö:Pserious sa:nej, för dom har ingen snö där din sköning
Senaste gången gången jag var där så såg jag ingen park, inte ens ett hopp. Men ett annat schysst ställe är kettilsås (http://www.kettilsas.se/kettilsas.html) där finns en liten park. "samt en "Funpark" med ett av höglandets största "Bigjump" som det står på hemsidan.v-larsson sa:hestra har park. det heter isaberg men kallas hestra
Isaberg har satsat på "de riktiga (viktiga) åkarna" de som kan åka skidor, inte dom som hellre tillbringar mer tid i luften än på snön.Hjalle_S sa:men AAHH!! ulricehamn har annars en fullgod dreampark med typ 10 rails och varierande antal hopp! www.usecrew.se det är vi som bygger parken, och www.uc-skidcenter.se" har typ inte uppdaterats sen 98
och den mesiga skidorten isaberg i hestra har numera ingen park därför att dom har valt att koncentrera sej på danskarna
jag vill bara påpeka att jag även kan tänka mej att tillbringa en del tid på stålrör ocksåAnzom sa:Isaberg har satsat på "de riktiga (viktiga) åkarna" de som kan åka skidor, inte dom som hellre tillbringar mer tid i luften än på snön.Hjalle_S sa:men AAHH!! ulricehamn har annars en fullgod dreampark med typ 10 rails och varierande antal hopp! www.usecrew.se det är vi som bygger parken, och www.uc-skidcenter.se" har typ inte uppdaterats sen 98
och den mesiga skidorten isaberg i hestra har numera ingen park därför att dom har valt att koncentrera sej på danskarna
Har sett några få, men de har (tyvärr??) blivit alltmer sällsyntaEngstroem sa:aah danskarna är väldigt heta i sina lila-turkosa overaller och ciggen i mungipan när de far nedför backarna
så du menar att du är bög och inte gillar att jibba.Anzom sa:Isaberg har satsat på "de riktiga (viktiga) åkarna" de som kan åka skidor, inte dom som hellre tillbringar mer tid i luften än på snön.Hjalle_S sa:men AAHH!! ulricehamn har annars en fullgod dreampark med typ 10 rails och varierande antal hopp! www.usecrew.se det är vi som bygger parken, och www.uc-skidcenter.se" har typ inte uppdaterats sen 98
Nej ekdahl, jag är inte bög, men medger att Jibbing är dötråkigt. Det är faktiskt roligare att se hur långt tid det tar innan en park blir fylld med kanonsnö än att jibba.ekdahl sa:så du menar att du är bög och inte gillar att jibba.Anzom sa:Isaberg har satsat på "de riktiga (viktiga) åkarna" de som kan åka skidor, inte dom som hellre tillbringar mer tid i luften än på snön.Hjalle_S sa:men AAHH!! ulricehamn har annars en fullgod dreampark med typ 10 rails och varierande antal hopp! www.usecrew.se det är vi som bygger parken, och www.uc-skidcenter.se" har typ inte uppdaterats sen 98