Funpark i Småland

• Trådstartare Trådstartare U1nnes
  • Start datum Start datum
U

U1nnes

Guest
Funpark i Småland
Tja! Är det någon som vet om det finns något ställe i Småland som har nån schysst funpark?

Funpark i Småland
men AAHH!! ulricehamn har annars en fullgod dreampark med typ 10 rails och varierande antal hopp! www.usecrew.se det är vi som bygger parken, och www.uc-skidcenter.se" har typ inte uppdaterats sen 98
och den mesiga skidorten isaberg i hestra har numera ingen park därför att dom har valt att koncentrera sej på danskarna

Senast ändrad:
Funpark i Småland
Hjalle_S sa:
men AAHH!! ulricehamn har annars en fullgod dreampark med typ 10 rails och varierande antal hopp! www.usecrew.se det är vi som bygger parken, och www.uc-skidcenter.se" har typ inte uppdaterats sen 98
och den mesiga skidorten isaberg i hestra har numera ingen park därför att dom har valt att koncentrera sej på danskarna
Isaberg har satsat på "de riktiga (viktiga) åkarna" de som kan åka skidor, inte dom som hellre tillbringar mer tid i luften än på snön.

Funpark i Småland
Anzom sa:
Hjalle_S sa:
Isaberg har satsat på "de riktiga (viktiga) åkarna" de som kan åka skidor, inte dom som hellre tillbringar mer tid i luften än på snön.
jag vill bara påpeka att jag även kan tänka mej att tillbringa en del tid på stålrör också

Funpark i Småland
v-larsson skrev:
hestra har park. det heter isaberg men kallas hestra

Senaste gången gången jag var där så såg jag ingen park, inte ens ett hopp. Men ett annat schysst ställe är kettilsås (http://www.kettilsas.se/kettilsas.html) där finns en liten park. "samt en "Funpark" med ett av höglandets största "Bigjump" som det står på hemsidan.

Ja bor 1 mil utanför kettilsås och jag är där rätt ofta .. Förra året hade i ett gupp på 4-5 meter platå om inte mindre och dee va värdelöst .. De va ingen som fixade de häller ... Men till nästa sesong skulle dom fixa några railar sa dom ..

Funpark i Småland
synd att dom har blivit sällsynta.. mitt största intresse för 2 år sedan var att sitta högst upp på isaberg (hestra) och se när dom tar sig ned. ungarna åker spikrakt i 200 km/h och de vuxna bromsar ned för hela backen

Funpark i Småland
haha, hestra(isaberg) har ingen jävla park. bor för fan där. det stället suger mest kuk i hela sverige. jag åker i ulricehamn. där funkar det iaf.

Funpark i Småland
Anzom sa:
Hjalle_S sa:
så du menar att du är bög och inte gillar att jibba.

Funpark i Småland
ekdahl sa:
Anzom sa:
Hjalle_S sa:
så du menar att du är bög och inte gillar att jibba.
Nej ekdahl, jag är inte bög, men medger att Jibbing är dötråkigt. Det är faktiskt roligare att se hur långt tid det tar innan en park blir fylld med kanonsnö än att jibba.

Tänk ifall den snön hade hamnat i pisten, Underbart!

Funpark i Småland
sist ajg va i hestra hade dom ett hopp... som dock var avstängt...tog bort avspärning en obörja hoppa men åkte då på en utskällning av en pistvakt.... nåt skit om att folk kan skada sig svamla dom om....

Tillbaka
Topp