Fwt Live!

Fwt Live!
Vi som öppnat ny flik de senaste 30 minuterna får bara ett felmeddelande om att tjänsten inte är tillgänglig i vårat land. Känns sådär lagom kul...

Fwt Live!
Jo, helt klart. Men även om jag tycker att Reines åk, bortsett vurpan, är bland det grymmaste jag sett på Bec, tycker jag det var lite tråkigt att han körde samma linje som förra året...
Men det klart, en jevligt grym linje är det.

Senast ändrad:
Fwt Live!
STORPOTATEN sa:
Jo, helt klart. Men även om jag tycker att Reines åk, bortsett vurpan, är bland det grymmaste jag sett på Bec, tycker jag det var lite tråkigt att han körde samma linje som förra året...
Men det klart, en jevligt grym linje är det.
Anledningen till att han tog samma linje är att vanliga insteget till Hollywood var avstängt. Därför var man tvungen att skråa riktigt mycket för att komma dit. Han föredrar att åka skidor neråt istället för att knata/skråa sidledes.
Han hade båda åken rekade men valde dogleg efter att några åkare hade kört och lite konsultation.
Jag tycker han valde helt rätt, hans åk som tar 2/3 så lång tid som konkurrenternas åk föredrar jag iaf.

Fwt Live!
Tyvärr missade jag Henkes och Eriks åk, vad hände?

Annars finns det ju tydligen annat man kan sysselsätta sig med på Bec också...

Senast ändrad:
Fwt Live!
Jag missade också Henkes åk, men såg Eriks. Han gjorde en kullerbytta i landningen efter ett drop, och att döma av hans kommentar till Henke efteråt så verkade han gjort illa knäet. Därför var hans åkning efter craschen väldigt lugn.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp