Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hahahhaa jafan!snowdiver sa:Han hade säkert laddat upp med massa tåbira=D
I comments så stod det att bush tog av sig klockan innan han sträckte upp sin hand.Gurra_ski sa:haha Bush reagerar ju blixtsnabbt:P
Här har ni en gammal klassiker på Bushtemat.
Denna gången gick det inte lika bra.
word!jeffa sa:Säga vad man vill om Bush men grabben har ju reflexer som en kobra!
Kanske en karriär som boxare kan bli aktuellt nu när Obama kastar ut honom?
"The president of war" måste ju vara det tyngsta smeknamnet inom boxning någonsin. Släng dig i väggen "Iron Mike"
Mjo har läst det men vill inte tro på det. Mycket roligare om det verkligen var de tjuvaktiga albanerna som tog denVictors sa:I comments så stod det att bush tog av sig klockan innan han sträckte upp sin hand.Gurra_ski sa:haha Bush reagerar ju blixtsnabbt:P
Denna gången gick det inte lika bra.
haja, ja vi säger såGurra_ski sa:Mjo har läst det men vill inte tro på det. Mycket roligare om det verkligen var de tjuvaktiga albanerna som tog denVictors sa:I comments så stod det att bush tog av sig klockan innan han sträckte upp sin hand.Gurra_ski sa:haha Bush reagerar ju blixtsnabbt:P
Denna gången gick det inte lika bra.![]()
snubbe fick fängelse men flera tusen irakier vill ha honom frifelix sa:Jag vill veta vad som händer med journalisten! :D
min polare sa också att vakterna typ dunka skiten ur han också, typ bruten arm o revben:Pfelix sa:Jag vill veta vad som händer med journalisten! :D