GALNA killar (film)

• Trådstartare Trådstartare simonl
  • Start datum Start datum
GALNA killar (film)
Ful jävlafilm hatar nördar som tror dem e bra på le parkour, dem tar kanske mig men det är inte tillräckligt för att filma anser jag.

GALNA killar (film)
Imponerande. Men inte lika imponerande som att titta på gymnastik. Gymnasterna verkar ha råkat ut för samma sak som freestyle-hopparna; de gör jäkligt imponerande prestationer, men röner trots det inte alls lika mycket uppmärksamhet som en annan grupp som utför lite enklare (eller om man vill vara riktigt snäll: annorlunda) prestationer; nämligen grabbarna med twintips.

Det tycks vara svårare att imponera på det yngre klientelet om man är klädd i overall eller gymnastikdräkt, jämfört med om man ikläder sig lite säckigare byxor...

(Min avsikt är inte att starta en ny diskussion om jibbing kontra freestyle - de diskussionerna leder ändå aldrig någonstans.)

GALNA killar (film)
SÄger Bara .. FAN VA GRYM FILM ASSÅ !!! Om man kunde rösta skulle det blivit lätt en femma =)

GALNA killar (film)
Irra sa:
Ful jävlafilm hatar nördar som tror dem e bra på le parkour, dem tar kanske mig men det är inte tillräckligt för att filma anser jag.
Eller så tyckte de bara att det var kul att filma sig själva lite och göra film av det. Jag åker inte direkt skidor klass med Kaj eller Sverre, men jag tycker det är kul att fastna på film jag med.

Gå och ruska tupp istället för att skälla på vanligt folk.

GALNA killar (film)
påstår du irra, att dom där killarna var dåliga eller?
ehm ok, vi säger så...
dom kanske inte var bäst, men dom var fan heller dåliga!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp